AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 1. Hvor lang tid vil det ta før abstinensene forsvinner? 2. Hvordan dempe sultfølelsen? 3. Hvor lang tid tar det å bli kvitt en slik vane? 3 uker? 1 måned? 6 måneder? Har snust i 4 år, men i dag vil jeg slutte. Har bestemt meg for det. Anonymkode: 29e51...158 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 Nikotins fysiske avhengighet går over etter noen dager. Men psykisk, flere måneder. Jeg sluttet å røyke en gang og det tok mange uker før jeg ble i humør igjen. Selv med nikotinplaster. Du må regne med å være i dårlig humør noen uker altså. Og hjernen din vil stadig prøve å få deg til å sprekke. Det krever viljestyrke. Jeg endte opp med å snuse siden det tross alt er bedre enn sigaretter. Tror ikke jeg vil slutte noen gang. 0 Siter
RamonaK Skrevet 11. april 2020 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Hvor lang tid vil det ta før abstinensene forsvinner? 2. Hvordan dempe sultfølelsen? 3. Hvor lang tid tar det å bli kvitt en slik vane? 3 uker? 1 måned? 6 måneder? Har snust i 4 år, men i dag vil jeg slutte. Har bestemt meg for det. Anonymkode: 29e51...158 1. Ca 4-6 uker. 2. Drikk masse vann. Evt spis noe sunt. 3. Så lenge det tar, men " savnet" blir du aldri helt kvitt. Det blir bare lettere å håndtere etterhvert. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.