Gå til innhold

Jeg er dårlig og redd


usikker

Anbefalte innlegg

blir så redd når jeg føler meg uggen.

Tett nese, dårlig mage, fryser og er generelt urolig... Har vært kald i hele dag, selv under dynen.
Rakk så vidt toalettet i sted... 😖
Har vondt i magen, men det kan også være angst  

Tok Paracet, og fikk spist middag. Men da ble jeg kvalm. Spiste ikke mye, mest salat.

Gått til sengs nå, har tenkt å ta en beroligende tabl (Sobril)

Nå er jeg så redd. Redd for å miste kontroll. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, usikker skrev:

blir så redd når jeg føler meg uggen.

Tett nese, dårlig mage, fryser og er generelt urolig... Har vært kald i hele dag, selv under dynen.
Rakk så vidt toalettet i sted... 😖
Har vondt i magen, men det kan også være angst  

Tok Paracet, og fikk spist middag. Men da ble jeg kvalm. Spiste ikke mye, mest salat.

Gått til sengs nå, har tenkt å ta en beroligende tabl (Sobril)

Nå er jeg så redd. Redd for å miste kontroll. 

 

Får du Sobril for slike perioder? I så fall er det sikkert greit å ta det. Hvis du er redd for å miste kontroll, kan du kanskje prøve å fokusere på en enkel pusteøvelse? Feks denne: Pust inn mens du teller til 1,2,3. Hold pusten 1,2,3,4 og pust ut 1,2,3,4,5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cilie skrev:

Får du Sobril for slike perioder? I så fall er det sikkert greit å ta det. 

Har en pk i medisinskapet, fikk den utskrevet i mai.  Bruker ca 2 pk i året. I 2019 har jeg klart meg med svært få beroligende tabl. 
Nå har jeg vært redd i flere dager, begynte m tett nese for 3 uker siden. 
Har holdt meg unna å ta sobril hittil, men i kveld er jeg skikkelig dårlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, usikker skrev:

Har en pk i medisinskapet, fikk den utskrevet i mai.  Bruker ca 2 pk i året. I 2019 har jeg klart meg med svært få beroligende tabl. 
Nå har jeg vært redd i flere dager, begynte m tett nese for 3 uker siden. 
Har holdt meg unna å ta sobril hittil, men i kveld er jeg skikkelig dårlig. 

 

Hvis du er mest dårlig nå psykisk, så høres det ut som det er for slike dager den kan brukes. Så kan det kanskje være lurt med en legetime til uka om formen fortsetter slik den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...