Gå til innhold

Det er så slitsomt å ha det så vondt innvendig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir sliten av det og sover mye for å fungere. Er det slik for andre også? Er det normalt? Hva kan en gjøre med det?

Anonymkode: f26f0...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel_doler

Jeg veldig sover lite når jeg har sånne perioder men er konstant trøtt og sliten. Får ikke sove pga tankekjør, frykt og mareritt. 
 

Tipper det er forskjell fra person til person. Har du snakket med noen om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Gammel_doler skrev:

Jeg veldig sover lite når jeg har sånne perioder men er konstant trøtt og sliten. Får ikke sove pga tankekjør, frykt og mareritt. 
 

Tipper det er forskjell fra person til person. Har du snakket med noen om det?

Ja, jeg har snakket med noen om det. Finner ingen løsning på det, annet enn å bare stå i det og jobbe med følelsene. Men det er ikke lett når den sterkeste følelsen angriper meg - avvisning. Det er så smertefullt at jeg ikkr kan beskrive det. Det letter litt på trykket å kunne skrive her. 

Anonymkode: f26f0...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har snakket med noen om det. Finner ingen løsning på det, annet enn å bare stå i det og jobbe med følelsene. Men det er ikke lett når den sterkeste følelsen angriper meg - avvisning. Det er så smertefullt at jeg ikkr kan beskrive det. Det letter litt på trykket å kunne skrive her. 

Anonymkode: f26f0...072

Fastlege/dps? Jeg har aldri hatt tro på at det kan hjelpe å snakke med helsevesen tidligere pga dårlige erfaringer. Men selvom jeg ikke har fått riktig oppfølging de siste månedene så er jeg overrasket over hvor seriøst noen av de tar meg. Spesielt fastlegen er gull verdt for meg. 
 

Hva/hvem er du redd avviser deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...