Gå til innhold

Ville du dratt på en øde øy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger ikke høner egg du kan spise f.eks, er ikke det mer nyttig, eller skal du spise kupton? 😛 

Anonymkode: bcb85...ff5

Nei, ikke spise Kupton. Men ha en samtalepartner og en samarbeidspartner. I fellesskap kunne vi ha funnet ut hvordan komme oss bort fra øya og hva vi kunne ha livnært oss på underveis. Det er mye hyggeligere med et menneske framfor noen kyllinger du ikke kan prate med eller føle et gjensidig fellesskap med. 

Anonymkode: 76302...263

AnonymBruker

Ta med kupton. Finne ut av hvordan vi kommer oss ut fra den øde øya også dreper jeg og spiser han opp. Må vel ha mat i magen? Så kommer jeg meg bort derfra. Ringer 112 og forklarer at jeg spiste han på grunn av sult. 

Hahaha. Dette var bare en spøk. 😂 Hadde heller tatt med 10 kyllinger. 

Anonymkode: 5c6a2...96d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...