Gå til innhold

Slutt på påskeuken


påskelilje

Anbefalte innlegg

Hvordan har dagen dim vært?

Min har vært litt kjip, i hvert fall frem til kvelden. Etter å ha hatt flere uker hvor det meste har fungert helt dint med fem personer tett sammen det meste av døgnet, så fikk jeg en nedtur i dag.  Ble så veldig emosjonell, fikk klump i halsen av småting (og større ting) som ble sagt... og ble så mektig lei av å ga alle rundt meg hele tiden...

Ble litt bedre i kveld, da jeg fikk være litt for meg selv, fikk ryddet litt alene, og sett en episode Vera , og en fin samtale med mann og sønn, mens døtrene var ute en tur. Det har gått så overraskende bra alt, så det er jo egentlig helt greit med en dag som føles litt kjip.  Litt dårlig kommunikasjon mellom meg og mannen, men det gikk seg til... rart å være på gråten i flere timer midt på dagen...

Jaja, ny uke - først med enda en fridag i morgen, der jeg skal hjelpe yngstejenta med en jobb hun har og ordne med noe ved. Så er det jobb igjen på tirsdag... Vi fortsetter med hjemmekontor i minst èn uke til. 

Hvordan har du hatt det i dag, og hvordan blir din uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen dager er tyngre/bedre enn andre. Det var kanskje frustrasjon som har bygd seg litt opp også kom det mer til overflaten i går? 

Jeg har hatt en ganske lang påske og kjenner jeg er lei. Vil det skal bli hverdag igjen så jeg får snakket med behandler og finne ut av veien videre. Våknet opp med depressive følelser så vet ikke hvordan denne dagen vil utvikle seg. Hodet er ikke helt på plass så jeg har en del rare/mistenksomme/småparanoide tanker som jeg må sloss mot, også blir jeg flau og skamfull når jeg forteller om det. Spesielt når det skrives i rapporten at jeg har det slik. Hehe. 

Jeg er som vanlig helt utslitt på dagtid, men håper jeg skal klare å komme meg ut i ettermiddag også. Våkner mer til utover dagen. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Noen dager er tyngre/bedre enn andre. Det var kanskje frustrasjon som har bygd seg litt opp også kom det mer til overflaten i går? 

Ja, det var nok det. Bedre i dag. Håper uka di blir bedre enn tiden som har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, påskelilje skrev:

Ja, det var nok det. Bedre i dag. Håper uka di blir bedre enn tiden som har vært!

Så bra. :)

Takk for det. Akkurat gått en tur i sola/halvsola. Blåste godt da, men det var fint med en tur ut og en lang prat med kontakten min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Ja, det var nok det. Bedre i dag. Håper uka di blir bedre enn tiden som har vært!

Bra det er bedre!
Her er jeg glad for fortsatt hjemmekontor, men har «søndagsfølelse» og kunne tenkt meg helt fri med bare kos videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, cilie skrev:

Bra det er bedre!
Her er jeg glad for fortsatt hjemmekontor, men har «søndagsfølelse» og kunne tenkt meg helt fri med bare kos videre.

Har du ikke fri 2. påskedag da? Det er jo som en søndag, det! 😊

Anonymkode: 77a49...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fri 2. påskedag da? Det er jo som en søndag, det! 😊

Anonymkode: 77a49...682

Hehe, stemmer det. Jeg er ikke veldig glad i søndager og er ofte litt mer stresset da mtp ny arbeidsuke og helst sunn livsstil osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...