Gå til innhold

ABC-manual for å få bli mer synlig på forumet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

1. Opprett flere brukerkontoer

2. Plukk deg ut et eller flere offer/de du vil ha bort fra forumet. Velg de som du synes får ufortjent mye oppmerksomhet på bekostning av deg.

3. Begynn å forfølge den eller de du mener tar for mye fokus bort fra deg selv. Gi ofte sårende og frekke kommentarer, ja vær generelt ufin mot disse personene.

4. Sett deg inn i personens meninger og holdninger. Pugg personenes tidligere utsagn, og bruk det mot dem så fort det lar seg gjøre. Arrester dem. 

5. Skriv alltid som anonym når du veksler mellom de ulike kontoene dine for å hetse personene, og pass på å også samtale med deg selv om hvor håpløse disse personene er. Dette fordi du da gir inntrykk av at det er mange som er imot disse personene. 

Resultatet du ville oppnå er nå et faktum: Personene du gikk etter er blitt mer tause, eller har i beste fall forlatt forumet. Nå er det endelig DIN tur til å komme fram og få den oppmerksomheten du fortjener 👍😊

Anonymkode: 074a6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Glemte å legge til at du nå endelig kan begynne å bruke nicket ditt sånn at folk kan bli kjent med DEG! 😊

Anonymkode: 074a6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du glemte et punkt:

6 true alle som går imot deg med å forlate forumet. Slett brukeren din innimellom og lag en ny

7 si unnskyld veldig ofte som du bruker som en hersketeknikk for å få folk på din side

Anonymkode: e4ea6...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du glemte et punkt:

6 true alle som går imot deg med å forlate forumet. Slett brukeren din innimellom og lag en ny

7 si unnskyld veldig ofte som du bruker som en hersketeknikk for å få folk på din side

Anonymkode: e4ea6...73e

Det var to nye punkter, ikke ett som du sa. 

Anonymkode: 074a6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

8 for å få flere innlegg knyttet til brukeren din og dermed også høyere status, svar alle svar på tråden din enkeltvis. Og ellers driv irrelevant småprat med andre brukere i en tråd opprettet av andre

Anonymkode: e4ea6...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og ellers driv irrelevant småprat med andre brukere i en tråd opprettet av andre

Liker du ikke småprat? Det er jo bare koselig å småprate litt innimellom 😊

Anonymkode: 074a6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er bare sykt 

Anonymkode: bbd77...edd

Synes det er litt artig, jeg 😊

Anonymkode: 074a6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er bare sykt 

Anonymkode: bbd77...edd

Det er jo så gøy.

Anonymkode: e4ea6...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke få seg et fast nick?

Anonymkode: eaf29...681

Jeg har allerede fastnick jo🤣

Anonymkode: e4ea6...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede fastnick jo🤣

Anonymkode: e4ea6...73e

💯👌

Anonymkode: 074a6...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, ISW skrev:

Det var en fornuftig tråd fram til dol-trollet kom fram og ødela den som vanlig.

Hva er fornuftig med denne tråden?🤔

Anonymkode: bbd77...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede fastnick jo🤣

Anonymkode: e4ea6...73e

Jeg synes alvorlig synd på deg og ditt tragiske liv. Synes du det er gøy å forfølge og trakassere enkeltbrukere her på DOL? Hvilken glede finner du egentlig i det? Finn noe mer fornuftig å fylle livet ditt med som i det minste ikke går utover andre enn deg selv. Dette er rett og slett barnslig oppførsel av en person som er i en voksen kropp. Her svarer du deg selv med flere brukere anonymt. Jeg er lei av dette ondsinnede drittet fra deg og ev. andre og egentlig burde man gjøre som Kupton, ignorere det fullstendig slik at du ikke får gleden din oppfylt og gir opp. Det siste du burde få oppfylt er at brukere trekker seg unna pga. deg. Jeg håper at Fastnick kommer tilbake her og fatter mot igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
2 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg synes alvorlig synd på deg og ditt tragiske liv. Synes du det er gøy å forfølge og trakassere enkeltbrukere her på DOL? Hvilken glede finner du egentlig i det? Finn noe mer fornuftig å fylle livet ditt med som i det minste ikke går utover andre enn deg selv. Dette er rett og slett barnslig oppførsel av en person som er i en voksen kropp. Her svarer du deg selv med flere brukere anonymt. Jeg er lei av dette ondsinnede drittet fra deg og ev. andre og egentlig burde man gjøre som Kupton, ignorere det fullstendig slik at du ikke får gleden din oppfylt og gir opp. Det siste du burde få oppfylt er at brukere trekker seg unna pga. deg. Jeg håper at Fastnick kommer tilbake her og fatter mot igjen.

Snille, Eva Sofie :)

Med fare for å bli enda mer uglesett vil jeg innrømme at det er jeg som startet tråden. Ab 607 er meg. Jeg startet den for å "ramme" hen som forfølger meg. Da forfølgeren min (ab 73e) leste det, bet hen på og begynte å komme med alle de andre punktene. Så ble det en slags useriøs tulle-kommunikasjon mellom oss. Jeg mener jeg bør tåle såpass av det hen sier til meg i tråden her, siden det tross alt var jeg som begynte. 😉

Jeg beklager misforståelsene som oppstod fordi jeg skrev som anonym. Ab 73e skal ikke ha all skyld her.

Men takk for at du forsvarer meg. Jeg synes det er ganske ubehagelig å bli forfulgt sånn, derav hovedinnlegget, men akkurat i denne tråden er jeg skyld i det selv. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fastnick skrev:

Snille, Eva Sofie :)

Med fare for å bli enda mer uglesett vil jeg innrømme at det er jeg som startet tråden. Ab 607 er meg. Jeg startet den for å "ramme" hen som forfølger meg. Da forfølgeren min (ab 73e) leste det, bet hen på og begynte å komme med alle de andre punktene. Så ble det en slags useriøs tulle-kommunikasjon mellom oss. Jeg mener jeg bør tåle såpass av det hen sier til meg i tråden her, siden det tross alt var jeg som begynte. 😉

Jeg beklager misforståelsene som oppstod fordi jeg skrev som anonym. Ab 73e skal ikke ha all skyld her.

Men takk for at du forsvarer meg. Jeg synes det er ganske ubehagelig å bli forfulgt sånn, derav hovedinnlegget, men akkurat i denne tråden er jeg skyld i det selv. Klem

Haha, der bet jo trollet på agnet gitt :) Og AB-73E har jo avslørt seg nokså ettertrykkelig vil jeg mene. I denne tråden var det du som trakk det lengste strået. Gratulerer og det var modig gjort :) Jeg bet jo selv på og vurderte lenge om jeg burde mate trollet i denne tråden med min kommentar, men jeg synes det er trist å se at enkeltpersoner skal forfølges slik du har gjort i det siste. Jeg har selv opplevd urettferdighet og blitt behandlet dårlig i livet, og nå finner jeg meg ikke i hverken å selv bli behandlet dårlig eller å se at andre blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for at det er mot reglene å skrive som anonym bruker og med nick i samme tråd tillater vi det i dette tilfellet for å oppklare evt misforståelser.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...