Gå til innhold

Autisme og bli spesielt irritert over dette...vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, Gargamel skrev:

Takk for at du bringer opp problemet med folk som skravler i en evighet i døråpningen om ingen ting. Når folk har, sagt "Ha det bra" får de jammen gå også. Der er jeg 100% på din side. 

Jeg husker jeg var tenåring og spurte kusinen min (var på besøk hos tante) om vi skulle finne på en ting som ikke tok lang tid. Da sa mamma at vi skulle dra nå og fikk ta det neste gang. Men da sa jeg bare at «da tar det ca 1 time fra nå før vi har dratt» 😛

For det er noe med tiden fra man sitter i sofaen og sier man skal dra. For de finner alltid på noe nytt å prate om. De avslutter en ting men så sier noen et ord eller navn som trigger til neste samtale. Da er det ny samtale. Så har vi tiden de skal komme seg ut døra.

OG, folk er så lette å distrahere. Det er nok at en person nevner et tema i en samtale, så er folk rett over det nye tema! Fryktelig irriterende når de spør meg om noe, jeg forklarer og så er det noe de ser eller blir distrahert av og så var det jeg pratet om glemt........ 

Anonymkode: f1043...d51

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...