Gå til innhold

gamle dol-tråder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynte å lese gamle dol-tråder og der var det mye rart.  En tråd fant jeg hvor noen slengte ut at ingen ville voldta en som trådstarter, slik jeg forsto det var hun i New York og vedkommende trodde ikke på det og langet ut med slik at ingen ville ha lyst på å voldta henne.  Det var tydelig at dama var i New York.  Var det så stygt i gamle dager?  Jeg husker mest saftige diskusjoner hvor Sør og flere kranglet, men ikke sååå stygge personangrep.

Anonymkode: 01656...a2e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454426-gamle-dol-tr%C3%A5der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å lese gamle dol-tråder og der var det mye rart.  En tråd fant jeg hvor noen slengte ut at ingen ville voldta en som trådstarter, slik jeg forsto det var hun i New York og vedkommende trodde ikke på det og langet ut med slik at ingen ville ha lyst på å voldta henne.  Det var tydelig at dama var i New York.  Var det så stygt i gamle dager?  Jeg husker mest saftige diskusjoner hvor Sør og flere kranglet, men ikke sååå stygge personangrep.

Det var stygt ja. Husker også sør og de diskuterte. 

AnonymBruker
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var stygt ja. Husker også sør og de diskuterte. 

Jeg tror alle husker Sør som var innom dol mens han var her.  Skulle likt å vite hvor han er nå;).  Kan ikke forestille meg at Sør noen sinne sa til en kvinne at hun ikke trengte å være redd for å bli voldtatt hvis hun gikk alene i gatene.  For et stygt personangrep på et anonymt forum. 

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror alle husker Sør som var innom dol mens han var her.  Skulle likt å vite hvor han er nå;).  Kan ikke forestille meg at Sør noen sinne sa til en kvinne at hun ikke trengte å være redd for å bli voldtatt hvis hun gikk alene i gatene.  For et stygt personangrep på et anonymt forum. 

Nei sør var nå en rettferdig kar han. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...