Glitter Skrevet 13. april 2020 Skrevet 13. april 2020 (endret) Dette er ment litt humoristisk altså, men. Jeg satt på stua med to ansatte og en pasient. Så kom det en film på TV om virus, testing, inkubasjonstid osv. Var om ebola fant jeg ut etter hvert. Så stilte jeg et seriøst spørsmål om de trodde at de som jobber i kanalen gjorde dette med vilje. Altså sende en slik film i disse tider for å få folk til å tenke enda mer på covid-19. De hevet litt på øyebrynene og bare "neeei det tror jeg da ikke." Jeg tenker jo det var med intensjon at den filmen kom akkurat nå, men er jo ikke sånn at jeg er veldig paranoid nå. Litt i overkant mistenksom bare. Men nå tror jeg at de tror jeg er mer mistenksom enn jeg er. De er nok bare litt yrkesskadet. 😅 Jeg vil da si det er helt normalt å tenke at dette må jo være planlagt. Ville dere tenkt det? Endret 13. april 2020 av Glitter 0 Siter
Gammel_doler Skrevet 13. april 2020 Skrevet 13. april 2020 Det florerer jo av dokumentarer og filmer om sånt nå så det var nok ikke helt tilfeldig nei. 1 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2020 Skrevet 13. april 2020 20 minutter siden, Glitter skrev: Jeg vil da si det er helt normalt å tenke at dette må jo være planlagt. Ville dere tenkt det? Selvfølgelig er det ikke tilfeldig at det programmet ble sendt akkurat nå. 1 Siter
Glitter Skrevet 13. april 2020 Forfatter Skrevet 13. april 2020 Jeg tenker det samme som dere, men ble nesten litt usikker nå da jeg generelt sett har blitt litt i overkant mistenksom og kaotisk i tankene i det siste. Men da konkluderer jeg med at de la litt mye i det jeg sa. Eller kanskje jeg la litt mye i deres uttrykk og reaksjon? Kanskje jeg er mistenksom nå? Haha. Neida, jeg holder en knapp på det første jeg. God siste påskedag. Endelig er påsken over! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2020 Skrevet 13. april 2020 Helt normalt å tenke sånn i disse tider ja. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.