Gå til innhold

Kvinneguiden.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du noen ganger på kvinneguiden? Jeg blir lettere sjokkert de gangene jeg forviller meg dit. Spesielt på sex-forumet. Trodde mannfolk var de verste jeg. Nå er jeg ikke sikker lengre.

Anonymkode: d9b66...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du noen ganger på kvinneguiden? Jeg blir lettere sjokkert de gangene jeg forviller meg dit. Spesielt på sex-forumet. Trodde mannfolk var de verste jeg. Nå er jeg ikke sikker lengre.

Anonymkode: d9b66...304

Tror 2/3 av de på kvinneguiden er menn.

Anonymkode: 468b0...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror 2/3 av de på kvinneguiden er menn.

Anonymkode: 468b0...c26

På sex forumet sikkert. Men det vet vi jo ikke. Alle poster jo anonymt. Eller kanskje det henger igjen fra da vi var en æreskultur, att jenter skal være så ordentlige og saklige liksom.....

Anonymkode: d9b66...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt på Kvinneguiden, som ren underholdning/atspredelse. Har ikke samme forhold til Kvinneguiden som DOL, jeg "kjenner" ingen der inne. Det er et helt annet tempo og mer upersonlig der enn her, i hvertfall for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er forumet jeg bruker mest da jeg får svar mye fortere der. Men er utstengt igjen uten å skjønne hvorfor. Noen ganger har jeg bare luftet tankene mine og så bare blitt utestengt og jeg har ikke selvmordstanker.

Brukte Foreldre en stund for der er det også liv, men der er folk virkelig sure! Å skrive noe der er som å stikke hendene i et krokodillegap, selv om du bare spør om noe du lurer på. Det er krenka folk rett og slett. Jeg spurte om noe ang en diagnose en gang (jeg har den selv) men en eller annen fikk vridt det til at jeg krenket de med diagnosen! Det har et forum det du kan diskutere hva du vil mens resten av underfoumene er for gravide og foreldre. Disse har forum på kvinneguiden, eget på foreldre og også her på Dol. Men de mener at vi ikke-foreldre skal finne et annet forum. De skal ha all plass de der.

Her inne virker folk generelt mer saklig i svarene sine. Grunnen til at jeg ikke er her så ofte er pga man ikke får svar før om mange dager ofte. Men liker bedre stemningen her.

Anonymkode: 6d1b3...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...