Gå til innhold

Forholdet går opp og ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.  Jeg er en kar på 27.  Kjærsten min er snart 23. Vi har bodd sammen i 2 år. Hu har blitt mobbet mye på barneskole og sliter litt men får hjelp for det. Men når vi har krangler blir hu veldig sur så stikker hu ut døra. Når hu er tilbake vil hu ikke snakke om det, når vi krangler ellers vil hu aldri snakke for og få avklart ting, hu legger seg heller ned og ignorerer meg, dagen etter er hu som regel blid i gjen. Når det kommer til sex så blir hu sur hvis jeg hinter til det. Hu vil vi kun skal ha sex bare når hu vil og ikke jeg , er jeg heldig så blir det noe på meg 3 ganger i løpet av en mnd.  Hu kan være veldig blid og glad så kan jeg bare gå til kjøleskapet ogtilbake til soffan så er hu i dårlig humør i gjen. Merker jeg begynner og bli lei. Hu sier ofte når hu ser andre mannfolk at oii han var kjekk, og kommenterer jeg på det eller jeg sier at ei jente er pen så blir hu sur og sinna på meg. Om en hu syns er kjekk skriver til hu så glemmer hu meg litt, hu klarer heller ikke og legge fra seg exene sine heller. En exs for jeg slutter jeg all kontakt med. Men hu sliter med og gå videre. Sier jeg blir usikker på oss måten hu holder på men hu vil liksom ikke svare meg på der da. Jeg er 70% ufør og jobber resten, men har ikke noe fast nå, det klager hu på at jeg ikke har noe stabil inntekt men når jeg spørr om hjelp til og skrive jobbsøknad så vil hu ikke det. Begynner og bli veldig frustrert nå. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Har vært inne på tanken om og be hu pakke sakene sine og bare flytte ut. 

Anonymkode: 07ae5...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Noen tips til hva jeg kan gjøre? Har vært inne på tanken om og be hu pakke sakene sine og bare flytte ut. 

Anonymkode: 07ae5...65f

Siden du spør - du er alt for ung til å skulle ha det sånn! Jeg synes du kan sette foten ned og kreve at hun enten søker hjelp for å bli flinkere til å takle det at dere krangler, det er på ingen måte noen god løsning det hun velger og det skjønner hun nok egentlig selv også, men hun vet nok ikke hvordan hun skal gjøre det.

Hvis hun nekter på dette (og mener at det er du som er problemet?) så ville jeg gjort som du selv er inne på... 

Og at hun får lov til å se på andre menn og kommenterer dem overfor deg, men blir sur om du kommenterer en kvinne er så dumt som det kan få blitt - det må være samme kjøreregler for begge. Eller er hun ute etter komplimenter fra deg? Ikke godt å vite hva andre tenker, noen ganger kan det være ganske så irrasjonelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...