Gå til innhold

Kupton hva feiler det folk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler folk som bevisst går etter noen for å bryte en person ned? Hva er årsaken til at noen legger en for hat uten at en har gjort noe spesielt galt? Jeg tør ikke å skrive her mer. 

Anonymkode: afe90...386

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler folk som bevisst går etter noen for å bryte en person ned? Hva er årsaken til at noen legger en for hat uten at en har gjort noe spesielt galt? Jeg tør ikke å skrive her mer. 

Kan du ikke ta alle de samtalene dine på PM med Kupton istedet for ute i offentligheten her på forumet? Det angår jo ikke andre enn deg og ham, og du er lett gjenkjennelig i trådene dine..... Der kan du også stille alle spørsmålene dine på en gang, eller etter hvert som de dukker opp i hodet :) !! 

Anonymkode: 239a3...049

Skrevet (endret)

Det finnes en personlighetsforstyrrelse som ikke nevnes så ofte som heter sadistisk pf. Jeg tror de fleste som har denne er forsmådde incels med små peniser og tusen andre mindreverdighetskomplekser, som synes sitt eget liv er så jævlig og verden er så dust at den eneste måten de kan oppnå glede er ved å tråkke på andre.

Om jeg skulle syntes at selvmord var greit blant en gruppe i psykiatrien, måtte det være disse. Når hele livet ditt handler om å gjøre livet jævlig for andre, synes jeg det er like greit å ta saken i egne hender. 

(Og ja, jeg har veldig dårlig erfaring med disse tullingene. En gang fikk jeg heldigvis en av de i fengsel).

Endret av ISW
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, ISW skrev:

Det finnes en personlighetsforstyrrelse som ikke nevnes så ofte som heter sadistisk pf. Jeg tror de fleste som har denne er forsmådde incels med små peniser og tusen andre mindreverdighetskomplekser, som synes sitt eget liv er så jævlig og verden er så dust at den eneste måten de kan oppnå glede er ved å tråkke på andre.

Om jeg skulle syntes at selvmord var greit blant en gruppe i psykiatrien, måtte det være disse. Når hele livet ditt handler om å gjøre livet jævlig for andre, synes jeg det er like greit å ta saken i egne hender. 

(Og ja, jeg har veldig dårlig erfaring med disse tullingene. En gang fikk jeg heldigvis en av de i fengsel).

Nå tråkker du fælt på og generaliserer. Ugleser en gruppe. Incel = sadist? Tror ikke det. Uten att jeg er i miljøet.

Anonymkode: 07a2a...a63

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ta alle de samtalene dine på PM med Kupton istedet for ute i offentligheten her på forumet? Det angår jo ikke andre enn deg og ham, og du er lett gjenkjennelig i trådene dine..... Der kan du også stille alle spørsmålene dine på en gang, eller etter hvert som de dukker opp i hodet :) !! 

For det første tar du nok feil av meg og noen andre. For det andre pleier jeg ikke å stille mange spørsmål til Kupton eller ha laget mange slike tråder, og for det tredje så går det heller ikke an å kontakte Kupton på pm. Jeg har prøvd 😉

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tråkker du fælt på og generaliserer. Ugleser en gruppe. Incel = sadist? Tror ikke det. Uten att jeg er i miljøet.

Anonymkode: 07a2a...a63

Det var ikke det jeg sa. Alle incels er ikke ABB eller Manshaus. Men de to var det.

Alle fingre er ikke tomler, men alle tomler er fingre.

Skrevet

For å forenkle det litt og kanskje sette det på spissen, så ser jeg på det som to varianter.

Den ene er sadistene. De har glede og tilfredsstillelse av å få andre til å ha det vondt.

Den andre er ynkelige tapere som ikke finner noen annen måte å løfte seg selv på enn å trykke andre ned. Disse finnes i ulike alvorlige varianter fra ganske vanlige sladderkjerringer (av begge kjønn) til mer ondartede mobbere.

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde også gå litt inn i deg selv og se hvordan andre påvirkes av dine sterke ytringer. Du synes bl.a å ha hengt deg opp i en annen bruker som du bl.a refererer til i denne og flere andre tråder. Husk at en sak alltid har to sider. Og nei, jeg mener ikke å være slem mot deg, selv om du kanskje vil føle eller påstå at jeg er det inkludert si at jeg er feig som ikke skriver med nick. 
Det er noe som heter å projisere sine følelser over på andre uten at jeg sier at du gjør det. Den andre tråden din var jo veldig spesiell, og jeg synes bare du kan gå litt inn i deg selv du også uten at jeg mener noe som helst vondt med det. 

Anonymkode: 8b401...abe

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe jeg er flink til så er det nettopp det å gå inn i meg selv og analysere og gruble over ting jeg har sagt og skrevet. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det som gjør denne saken litt spesiell, er at det antagelig ER en sadist som herjer forumet. Det er ikke bare meg vedkommende har plaget. At hen da bør få passet sitt påskrevet skulle da bare mangle. 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det som gjør denne saken litt spesiell, er at det antagelig ER en sadist som herjer forumet. Det er ikke bare meg vedkommende har plaget. At hen da bør få passet sitt påskrevet skulle da bare mangle. 

Jeg tror du kommer lengre med å varsle webmaster om overtramp enn å forvente at hen er detektiv for deg.

Endret av Xtra
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg tror du kommer lengre med å varsle webmaster om overtramp enn å forvente at hen er detektiv for deg.

Den personen har nå fått så mange røde flagg og rapporteringer at admin er nødt til å vite hvem det er. Så jeg ber ingen om å være detektiv for meg. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er å bruke altfor sterk språkbruk å mene at noen som troller på et nettforum er en sadist. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den personen har nå fått så mange røde flagg og rapporteringer at admin er nødt til å vite hvem det er. Så jeg ber ingen om å være detektiv for meg. 

Skulle ikke forundre meg om det egentlig gjelder flere. Uten at jeg har noen spesifikk grunn til å tro akkurat dét.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, frosken skrev:

Jeg synes det er å bruke altfor sterk språkbruk å mene at noen som troller på et nettforum er en sadist. 

Det kan hende. Men jeg tar det nesten for gitt at det er samme person som har stått fram her og innrømmet at hen har stor glede av å gjøre livet surt for folk, og skrive stygge ting til andre på forumet. Det har hen skrevet egne innlegg/tråder om. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

Skulle ikke forundre meg om det egentlig gjelder flere. Uten at jeg har noen spesifikk grunn til å tro akkurat dét.

Ja, det kan godt være flere. Eller så er det det at vedkommende vil gi inntrykk av at det er flere ved å bytte mellom ulike brukerkontoer. 

Det jeg synes kjennetegner denne personen er at hen på en måte spesialiserer seg på én bruker av gangen, og går systematisk etter den spesifikke brukeren. Det er flere enn meg som har opplevd det,  blant andre @Marye og @Glitter

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første tar du nok feil av meg og noen andre. For det andre pleier jeg ikke å stille mange spørsmål til Kupton eller ha laget mange slike tråder, og for det tredje så går det heller ikke an å kontakte Kupton på pm. Jeg har prøvd 😉

Merkelig at hun ikke svarer 😮 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan hende. Men jeg tar det nesten for gitt at det er samme person som har stått fram her og innrømmet at hen har stor glede av å gjøre livet surt for folk, og skrive stygge ting til andre på forumet. Det har hen skrevet egne innlegg/tråder om. 

Det er mye man kan gjøre for å få andre til å kjefte på en. Jeg tror ikke det er sadisme inne i bildet. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, frosken skrev:

Det er mye man kan gjøre for å få andre til å kjefte på en. Jeg tror ikke det er sadisme inne i bildet. 

Oppmerksomhet, kanskje.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at hun ikke svarer 😮 

Hvem?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...