Gå til innhold

Mensen i snart to uker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helluu. Jeg er en kvinne på 22 år, og har nå hatt mensen(ish) i to uker. Har vært av og på med sånn brunt blod og noe rødt blod de fleste dagene, og det har vært veldig lett blødning med null smerter. Dette kom da jeg beregnet at neste mens skulle komme. Nå, iløpet av gårdagen, så opplevde jeg at jeg begynte å blø litt mer, og nå har jeg typ litt menssmerter, og rødt blod. Jeg er en relativt frisk person, og null mulighet for graviditet (er fortsatt jomfru). Så er dette noe å bekymre seg over? Har liksom ikke noen andre symptomer

Anonymkode: eb4ef...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helluu. Jeg er en kvinne på 22 år, og har nå hatt mensen(ish) i to uker. Har vært av og på med sånn brunt blod og noe rødt blod de fleste dagene, og det har vært veldig lett blødning med null smerter. Dette kom da jeg beregnet at neste mens skulle komme. Nå, iløpet av gårdagen, så opplevde jeg at jeg begynte å blø litt mer, og nå har jeg typ litt menssmerter, og rødt blod. Jeg er en relativt frisk person, og null mulighet for graviditet (er fortsatt jomfru). Så er dette noe å bekymre seg over? Har liksom ikke noen andre symptomer

Anonymkode: eb4ef...779

Med mindre du har feber / sterke smerter / illeluktende utflod - så hadde jeg ikke brydd meg noe om det. Om det ikke går over i løpet av en vanlig mensperiode for deg (etter at du begynte å blø litt mer) så kan du jo høre med legen.  Jeg hadde ikke kontaktet lege ennå i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...