AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Tar du vitamin og mineral på tom mage blir du kvalm! Men jeg har tatt C og d alene og de får jeg ikke denne følelsen av. Tar man magnesium rent på tom mage blir man også kvalm Anonymkode: aa274...f65 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar du vitamin og mineral på tom mage blir du kvalm! Men jeg har tatt C og d alene og de får jeg ikke denne følelsen av. Tar man magnesium rent på tom mage blir man også kvalm Anonymkode: aa274...f65 Det er nok helt individuelt. Jeg tar ofte tran + multivitamin en stund før frokost, har aldri blitt kvalm av det. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Siden du skriver "man" mener du at alle blir kvalm? Det er i så fall ikke tilfelle. 0 Siter
cilie Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar du vitamin og mineral på tom mage blir du kvalm! Men jeg har tatt C og d alene og de får jeg ikke denne følelsen av. Tar man magnesium rent på tom mage blir man også kvalm Anonymkode: aa274...f65 Blir man kvalm av Magnesium? Trodde det kunne motvirke kvalme jeg? Jeg våkner død-kvalm tidlig sikkert annen hver dag, og jeg tar gjerne Magnesium om kvelden... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 20 minutter siden, cilie skrev: Blir man kvalm av Magnesium? Trodde det kunne motvirke kvalme jeg? Jeg våkner død-kvalm tidlig sikkert annen hver dag, og jeg tar gjerne Magnesium om kvelden... Til mat ja. Men jeg mente på tom mage Anonymkode: aa274...f65 0 Siter
Shira! Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar du vitamin og mineral på tom mage blir du kvalm! Men jeg har tatt C og d alene og de får jeg ikke denne følelsen av. Tar man magnesium rent på tom mage blir man også kvalm Anonymkode: aa274...f65 Jeg blir ikke kvalm av å ta magnesium på tom mage. Jeg tar ganske stor dose ren magnesium. Så dette er nok individuelt som så mye annet. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 15. april 2020 Skrevet 15. april 2020 Jeg tar alltid en multivitamin pille om morgenen på tom mage. Har aldri blitt kvalm. Jeg tar også en D-vitamin pille i tillegg. 0 Siter
cilie Skrevet 16. april 2020 Skrevet 16. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Til mat ja. Men jeg mente på tom mage Anonymkode: aa274...f65 Våknet tidlig og litt kvalm uten min vanlige kveldsdose og, men kanskje ikke så kvalm. Får sjekke videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.