Gå til innhold

Hvorfor blir man ikke kvalm av D og C vitmain?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du vitamin og mineral på tom mage blir du kvalm! Men jeg har tatt C og d alene og de får jeg ikke denne følelsen av. Tar man magnesium rent på tom mage blir man også kvalm

Anonymkode: aa274...f65

Det er nok helt individuelt. Jeg tar ofte tran + multivitamin en stund før frokost, har aldri blitt kvalm av det.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar du vitamin og mineral på tom mage blir du kvalm! Men jeg har tatt C og d alene og de får jeg ikke denne følelsen av. Tar man magnesium rent på tom mage blir man også kvalm

Blir man kvalm av Magnesium? Trodde det kunne motvirke kvalme jeg? Jeg våkner død-kvalm tidlig sikkert annen hver dag, og jeg tar gjerne Magnesium om kvelden...

AnonymBruker
20 minutter siden, cilie skrev:

Blir man kvalm av Magnesium? Trodde det kunne motvirke kvalme jeg? Jeg våkner død-kvalm tidlig sikkert annen hver dag, og jeg tar gjerne Magnesium om kvelden...

Til mat ja. Men jeg mente på tom mage

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke kvalm av å ta magnesium på tom mage. Jeg tar ganske stor dose ren magnesium. 
Så dette er nok individuelt som så mye annet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...