Gå til innhold

Tar så inn andres smerte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg takler ikke å se alvorlig syke, så jeg kunne aldri blitt sykepleie eller noe. Jeg har jobbet på helsehjem for mange år siden ig ble så syk av å være der! Mistet appetitten og ble trist. Jeg synes alderdommen ser fæl ut, folk lukter (ikke for å fornærme) og jeg blir trist når jeg ser ensomme og syke.

Jeg er på samme tid trist og litt sint på meg selv for at jeg ikke er sykepleie eller noe lignende. Det er viktige jobber. 

Anonymkode: eda6a...c63

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454464-tar-s%C3%A5-inn-andres-smerte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke å se alvorlig syke, så jeg kunne aldri blitt sykepleie eller noe. Jeg har jobbet på helsehjem for mange år siden ig ble så syk av å være der! Mistet appetitten og ble trist. Jeg synes alderdommen ser fæl ut, folk lukter (ikke for å fornærme) og jeg blir trist når jeg ser ensomme og syke.

Jeg er på samme tid trist og litt sint på meg selv for at jeg ikke er sykepleie eller noe lignende. Det er viktige jobber. 

Anonymkode: eda6a...c63

Å jobbe med eldre og syke er en veldig fin jobb, men den passer ikke for alle og det er en ok sak. Det er mange viktige jobber i samfunnet, det har pandemien lært oss.

Anonymkode: 7d3c1...e0a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...