Gå til innhold

Jeg vil ha en diskusjon/lek :) Hvilket land ville du valgt å vokse opp i og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helst utenom Norge da jeg regner med at du er norsk og oppvokst her. Du kan velge flere.

Du kan også ta land du ikke ville vokst opp i. Kanskje ikke gidde å velge Afrika eller stan-landene for det ville noen neppe valgt likevel. Velg land som er noenlunde lik oss.

Jeg tror jeg hadde valgt Tyskland. Da har man et språk som er litt kjent, mange byer med mye muligheter. Land som er velstående nok.

Polen. Føler det er ganske sterke mennesker. 
 

Jeg ville ikke valgt Kina! Virker jo som du er styrt av myndighetene der noe inni granskauen. Folk har også kanskje vanskelig for å stole på deg.

Austrialia, pga alle de merkelige dyrene der.

Emiratene. For varmt 😜 

 

Anonymkode: d44ad...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke vokst opp i Kina eller Afrika. Virker utrygt. Egentlig ingen asiatiske land, da...

Hmm... Jeg ville vokst opp i USA. Mest fordi de virker naive🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville alltid rømme til Island da jeg ikke fikk viljen min som barn. Kanskje jeg skulle prøvd dett!

Anonymkode: 3339c...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville valgt Japan. Mest fordi japanske damer er veldig pene. Samtidig liker jeg kulturen der. Jeg har også noen hobbyer der Japan har noe å stille opp med.

Anonymkode: 8355e...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2020 den 13.41, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke gidde å velge Afrika eller stan-landene for det ville noen neppe valgt likevel.

😳 Oi. Hørt uttrykket «på seg selv kjenner man bare seg selv noengang?» :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...