Gå til innhold

Irriterende sult! Det drar ned humøret!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fatter ikke hva det er , men jeg har ikke matlyst om morgenen. Je har også startet med en medisin som har som bivirkning at matlysten forsvinner , men jeg har gått på den en stund nå og matlysten går seg til. Men jeg føler jeg bruker evigheter på å spise! Jeg finner meg havregryn og melk og har på litt honning, men føler jeg bruker en evighet på å få i meg faenskapet! Før så kunne jeg spise flere tallerkener fordi det var så godt. 2 bananer føles også som en evighet. 
Nå har jeg spist 2 banener for 20 min siden men nå kjennes det ut som jeg ikke har spist igjen! Hilsen irritert 😖😖

Anonymkode: f3e60...d81

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Presset nettopp i meg en tallerken med havregrøt! Men jeg kjennes ikke oppfylt i det hele tatt! Hvor mye skal kroppen ha egentlig??!??

Med forbehold om at du ikke bare troller - dersom du har spist en tallerken havregrøt og ikke har mer matlyst, hvorfor skal du spise mer da? Du trenger ikke spise mer bare fordi du ikke føler at magen er fyllt opp. 

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Med forbehold om at du ikke bare troller - dersom du har spist en tallerken havregrøt og ikke har mer matlyst, hvorfor skal du spise mer da? Du trenger ikke spise mer bare fordi du ikke føler at magen er fyllt opp. 

Det er undulatgutten

Anonymkode: 0fd35...6c1

AnonymBruker
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Altså, det kjennes som jeg ikke har spist noe. Jeg vil ikke ha mat fordi jeg ikke har lyst på, vil sitte i fred. Men magen skriker om mat. Det er ubehagelig så da får den få den jævla maten. Jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg spiste sånn 4 tallerkner grøt før, med fløte og honning. Nå forter jeg meg å putte på melk og hiver i meg! For å bli fort ferdig. Det er kjedelig å spise

Annonse

AnonymBruker
48 minutter siden, Glitter skrev:

Litt motsetninger her? Du sier at før kunne du spise masse, nå bruker du en evighet på å presse i deg maten, men kort tid etterpå er du sulten igjen? 

Er du sulten eller ikke? 

Ja jeg er sulten, men jeg vil ha fred

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg er sulten, men jeg vil ha fred

Fred fra hva? Å være sulten? Hvis du er så sulten hvorfor "tar det en evighet å få ned faenskapet"? Har du dårlig matlyst, men at du samtidig kjenner på sult? 

AnonymBruker
2 timer siden, Glitter skrev:

Fred fra hva? Å være sulten? Hvis du er så sulten hvorfor "tar det en evighet å få ned faenskapet"? Har du dårlig matlyst, men at du samtidig kjenner på sult? 

Nettopp :)

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp :)

Skjønner, men da er det viktig at du spiser noe annet enn bare havregryn. Skjønner det er lett å spise da. Når jeg har dårlig matlyst så er havregryn med melk og syltetøy en av få ting jeg får ned. Men for å unngå sulten må du spise noe annet enn bare havregryn. Du trenger fett også. Litt proteiner i melken er det, men du bør ha andre proteinkilder også. 

Et dårlig balansert kosthold kan øke sultfølelsen. Så hvis du vil ha fred er det nok det du må gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...