Gå til innhold

Har dette blitt et psykiatriforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Får ihvertfall litt inntrykk av det når jeg trykker meg inn på de siste innlegg.
 

80%psykiatri. 15% korona og 5% viktige og mindre viktige spørsmål😶

Kanskje det strengt talt ikke hadde vært nødvendig med alle de andre underkategoriene? Mange av dem blir jo knapt brukt likevel. Skrev selv i ett av dem for noen måneder siden. Da var det ingen som hadde skrevet der siden 2018.. Og jeg fikk selvfølgelig ingen svar.

Føler nesten ingen svarer på alternative spørsmål. Det eneste vi garanterer svar på er det som handler om psykiske lidelser og medisiner relatert til dette..🤔

Noen enige?

 

Anonymkode: 4908e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ihvertfall litt inntrykk av det når jeg trykker meg inn på de siste innlegg.
 

80%psykiatri. 15% korona og 5% viktige og mindre viktige spørsmål😶

Kanskje det strengt talt ikke hadde vært nødvendig med alle de andre underkategoriene? Mange av dem blir jo knapt brukt likevel. Skrev selv i ett av dem for noen måneder siden. Da var det ingen som hadde skrevet der siden 2018.. Og jeg fikk selvfølgelig ingen svar.

Føler nesten ingen svarer på alternative spørsmål. Det eneste vi garanterer svar på er det som handler om psykiske lidelser og medisiner relatert til dette..🤔

Noen enige?

 

Anonymkode: 4908e...bdb

Ja, men slik har det vært i årevis.

Anonymkode: 8180d...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg er enig i at det burde vært langt færre kategorier. Det ville holdt lenge med:

- Allmennmedisin

- Psykiatri

- Relasjoner

- Trening og kosthold

- Åpent Forum

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg er enig i at det burde vært langt færre kategorier. Det ville holdt lenge med:

- Allmennmedisin

- Psykiatri

- Relasjoner

- Trening og kosthold

- Åpent Forum

 

 

Har foreslått det for lenge siden, jeg.

Anonymkode: 35da7...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg er enig i at det burde vært langt færre kategorier. Det ville holdt lenge med:

- Allmennmedisin

- Psykiatri

- Relasjoner

- Trening og kosthold

- Åpent Forum

 

 

God idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at kategoriene fortsatt ligger som før er ganske enkelt egentlig. Ved å korte ned på forumene måtte alle tråder flyttes til et annet forum, nesten alle de som besøker sidene våre er folk som kommer via google for å lese og vi kan dermed ikke slette trådene. Om de skulle flyttes derimot ville det mest trolig overbelastet forumet vårt og vi hadde måttet sperre det ned for noen dager for å gjøre dette.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg er enig i at det burde vært langt færre kategorier. Det ville holdt lenge med:

- Allmennmedisin

- Psykiatri

- Relasjoner

- Trening og kosthold

- Åpent Forum

 

 

🙌👍

Anonymkode: 4908e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Admin skrev:

Grunnen til at kategoriene fortsatt ligger som før er ganske enkelt egentlig. Ved å korte ned på forumene måtte alle tråder flyttes til et annet forum, nesten alle de som besøker sidene våre er folk som kommer via google for å lese og vi kan dermed ikke slette trådene. Om de skulle flyttes derimot ville det mest trolig overbelastet forumet vårt og vi hadde måttet sperre det ned for noen dager for å gjøre dette.

Admin

Leste denne først etterpå jeg, fordi jeg i første øyekast tolket det som tråden var blitt ryddet😅

Men dette var jo en god forklaring da, og jeg skal ikke mase mer om akkurat dette🙂🙃

 Det er tross alt ikke mer plagsomt enn hva man gjør det til selv.

Anonymkode: 4908e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil vel heller si lekeforum

Anonymkode: 4a7b9...307

Jaja, vi voksne må vel få leke litt vi også;) Bare det ikke blir for mye trolling.

‘Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill...osv;)

Anonymkode: 4908e...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...