Gå til innhold

17 åringer og hudprodukter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet om enkelte fra min hjemby som har startet blogg. Kanskje har de som drøm å bli influensere osv...men jeg ser på dette med hudprodukter, det er det de stort sett driver og «reklamerer» for. Da jeg var 17 var det ingen som drev å brukte hudprodukter på den måten. Trenger en 17 åring å drive med så mye hudpleie? Det er når du kommer over 25 at du gjerne må begynne med litt ekstra. Jeg føler det bare er økonomi i det hele. Skjønnhetsmerkebe tjener vel rått på at folk tror at de får fin hud. Selvfølgelig hjelper prdodukter, men 17 åringer skal vel først og fremst bruke solkrem og evt fuktighet dersom ? 

Anonymkode: 2b86f...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om enkelte fra min hjemby som har startet blogg. Kanskje har de som drøm å bli influensere osv...men jeg ser på dette med hudprodukter, det er det de stort sett driver og «reklamerer» for. Da jeg var 17 var det ingen som drev å brukte hudprodukter på den måten. Trenger en 17 åring å drive med så mye hudpleie? Det er når du kommer over 25 at du gjerne må begynne med litt ekstra. Jeg føler det bare er økonomi i det hele. Skjønnhetsmerkebe tjener vel rått på at folk tror at de får fin hud. Selvfølgelig hjelper prdodukter, men 17 åringer skal vel først og fremst bruke solkrem og evt fuktighet dersom ? 

Anonymkode: 2b86f...13d

Noen 17-åringer trenger det, de fleste ikke. De som blogger og reklamerer for det ser som regel ut som de har ferskenhud og overhode ikke trenger mer enn en solkrem om sommeren... De synes nok det er litt kult og de føler seg sikkert mer voksne når de gjør det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om enkelte fra min hjemby som har startet blogg. Kanskje har de som drøm å bli influensere osv...men jeg ser på dette med hudprodukter, det er det de stort sett driver og «reklamerer» for. Da jeg var 17 var det ingen som drev å brukte hudprodukter på den måten. Trenger en 17 åring å drive med så mye hudpleie? Det er når du kommer over 25 at du gjerne må begynne med litt ekstra. Jeg føler det bare er økonomi i det hele. Skjønnhetsmerkebe tjener vel rått på at folk tror at de får fin hud. Selvfølgelig hjelper prdodukter, men 17 åringer skal vel først og fremst bruke solkrem og evt fuktighet dersom ? 

Anonymkode: 2b86f...13d

Jeg synes det er håpløst når ungdom/20-åringer snakker om rynkekremer,  og noen tar til og m botox forebyggende. Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke bodde i solarium og grillet meg om sommeren altså som ung... men utover å bruke solkrem, trenger ikke unge folk avansert hudpleie. - Gitt det ikke er problemhud av noe slag - da er det rett med medisinsk hudpleie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...