Gå til innhold

Lørdagskveld


 cilie

Anbefalte innlegg

1 time siden, laban skrev:

Er det avsluttede episoder (som Vera), eller må man se hele serien?

Det er 4 sesonger. Mener å huske at de første sesongene hadde avsluttende episoder, mens den siste og muligens også sesong 3 var én lang historie.

Ønsker meg en ny sesong med denne skuespilleren  😜🙃🙂😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, kupton skrev:

Det er en historie over noen episoder. En av de beste krim jeg har sett.

Så gøy at du også liker denne serien! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, påskelilje skrev:

Så gøy at du også liker denne serien! 

Hvilken serie var det ?

Anonymkode: cd8e9...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På ‎18‎.‎04‎.‎2020 den 21.48, cilie skrev:

God kveld! 
 

Flere som ser på Adresse Europa? Blir skikkelig sentimental her jeg av å høre gjennomgangen av svenske sanger😅 Særlig etter å ha snakket med to i familien på nesten 100 og 90. Rett tilbake til barndommen med Carola. 

Ja, jeg så på adresse Europa, og jeg synes det var artig. Nostalgitripp, og også en del morsomme kommentarer. Kanskje særlig den om at han "saksofonisten" dyttet en hel generasjon rett inn i puberteten med hoftebevelsene sine! :D

På ‎18‎.‎04‎.‎2020 den 22.22, Lillemus skrev:

De fire første episodene av Kalifatet her, etterfulgt av Kompani Lauritzen og avsluttes nå med siste episode av Sigurd fåkke pult. 

Ser ingen av dem, men har blitt anbefalt Kalifatet. Hva Sigurd angår så har jeg faktisk ikke gidda å gi det en sjans engang! :lol: De reklamene for den er bare såååå irriterende.

 

På ‎19‎.‎04‎.‎2020 den 9.37, påskelilje skrev:

Jeg elsker Vera! Liker språket hennes, at hun er direkte, samspill med kollegaer, filming - alt! Har du sett Shetland? Det er også britisk krim, den er kanskje enda bedre. Ligger på nrk.


Jeg liker også Vera og Shetland!

Har i likhet med flere andre her sett en del serier i det siste, både kortere og lengre. For den som liker engelsk krim bør påskekrimmen på NRK absolutt ses! Ligger vel på nett fortsatt vil jeg tro. Tilståelsen - utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, morsan skrev:

Ja, jeg så på adresse Europa, og jeg synes det var artig. Nostalgitripp, og også en del morsomme kommentarer. Kanskje særlig den om at han "saksofonisten" dyttet en hel generasjon rett inn i puberteten med hoftebevelsene sine!

Enig! Synes både Ingeborg H og Marte S har artige kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...