Gå til innhold

Hvordan blir man kvitt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du vet at det er forvrengt hvorfor er det et problem da? Problemet kommer vel når du faktisk føler deg f.eks stygg og mener der av hele ditt hjerte.

Anonymkode: 5e4dc...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vet at det er forvrengt hvorfor er det et problem da? Problemet kommer vel når du faktisk føler deg f.eks stygg og mener der av hele ditt hjerte.

Anonymkode: 5e4dc...152

Jeg tror ikke at jeg har et forvrengt kroppsbilde, men min behandler sier det. Vil jo se kroppen min slik som den ser ut i virkeligheten. Orker ikke å gå rundt og føle meg tykk hele tiden. Det går utover hverdagen min og jeg hater meg selv mere og mere for hver dag. 

Anonymkode: e2c4b...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å snakke hjelper ikke, jeg vil se med egne øyner hvordan jeg ser ut. Er bare på den måten jeg kan kvitte meg med disse bekymringene og tankene. Når jeg kan se at jeg er tynn nok og at det ikke er mere fett å fjerne. 

Anonymkode: e2c4b...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...