Gå til innhold

Jeg liker ikke tenåringsjenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er en dame i sent 20- årene. Jeg har vært tenåring selv og husker jo hvordan det var. Jeg oppsøker ikke tenåringer og er klar over at de må få være tenåringer slik som jeg fikk.

Men er jeg rar om jeg ikke klarer å like dem? Selvfølgelig finnes masse bra tenåringer, men jeg fatter bare ikke hvordan foreldre holder dem ut! Særlig jenter.

Jeg gruer meg faktisk til søsteren min blir det.

Fordi, jeg ser en del, og de tror for det første at de er noe spesielt. De skal gjøre lynkarriere osv. Så sitter vi utenfor og bare ser at det ligger skuffelser i fremtiden deres. Og tenåringer er grusomt upraktiske.

andre sine ting er mer interessant. De tror på alt reklamene sier og kjøper nytt. Noe så bortkastet som ny mascara feks. Jeg aner ikke hvor mye mascara jeg kjøpte som tenåring (jævla bortkasta peng). Fordi alltid lovet en ny «lange og tykke vipper». Men det var aldri noen forskjell sånn egentlig. Bruker brunkrem uten at de trenger det, fordi de andre bruker det.

Skal gå i samme klær som andre. Kjøper masse bortkasta fordi de føler seg mer voksne. 

Anonymkode: c3858...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slapp av, gi de unge rom og lov til å være unge. Husk at gruppepress og redselen for å ikke passe inn er ganske høy i den alderen, om noen år er de "vanlige" mennesker igjen :) 

Anonymkode: 70659...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg fatter bare ikke hvordan foreldre holder dem ut! Særlig jenter.

Tenk på at hjernen deres er under ommøblering. De er stort sett veldig trivelige en til en. Og at alt det du beskriver er helt naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenåringsjenter i gruppe/flokk, kan være noen av de ondeste, spydigste menneskene du møter. 

Anonymkode: cc12a...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenåringsjenter i gruppe/flokk, kan være noen av de ondeste, spydigste menneskene du møter. 

Anonymkode: cc12a...232

Ja. Men jeg tar ikke fem øre for å sette dem på plass når det er nødvendig. Jeg har sterk rettferdighetssans også, og hører eller ser jeg unge mennesker av begge kjønn driver og mobber andre, griper jeg resolutt inn 

Anonymkode: a4ba0...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...