Gå til innhold

Blackout fra intox.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde et forsøk med intox i går. Jeg husker enkelte glimt, at ambulansen kjørte med blålys og et fra at jeg fikk panikk når jeg måtte svelge slangen. 

Utover disse to glimtene husker jeg ingenting før ca 8 timer etter forsøket.

Er det som har vært i lignende situasjon og opplevd blackout. Jeg synes det er ekkelt at så lang tid er borte. I journalen står det ting jeg skal ha sagt så jeg var ikke bevisstløs. 

 

Anonymkode: 51199...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har opplevd det samme. Husket ingenting før 3-4 dager etter og fikk beskjed om at det var pga typen medikamenter jeg hadde tatt. 

Anonymkode: 5edf0...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har et selvmordsforsøk med intox  der jeg ikke husker noe,ikke ikke engang hvorfor jeg gjorde det. Husker ikke å ha planlagt ,gjennomføring, ikke noe fra sykehuset eller tiden etter. Jeg visste ikke at jeg hadde gjort et selvmordsforsøk før flere år etter da et familiemedlem fortalte det. Fikk da se i journalen at det stemte . Det var skremmende i flere år etter at jeg fikk vite det ,da jeg ble redd for at det skulle skje igjen, det har det heldigvis ikke gjort. Hadde på den tiden alvorlig depresjon med psykose. 

Anonymkode: a8f30...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke det å få blackout det som er hele grunnen til intoxet in the first place?

Anonymkode: 29612...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det å få blackout det som er hele grunnen til intoxet in the first place?

Anonymkode: 29612...9c9

Hva mener du? Skulle det være noe mål å få black out?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Glitter skrev:

Hva mener du? Skulle det være noe mål å få black out?

Ja? Jeg tar intoxer av og til for å melde meg ut av verden en periode. Deilig å være helt borte:)

Anonymkode: 29612...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Jeg tar intoxer av og til for å melde meg ut av verden en periode. Deilig å være helt borte:)

Anonymkode: 29612...9c9

Åja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...