Gå til innhold

Forelsket i en jeg aldri kan få


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er skikkelig forelsket i en jeg aldri kan få på grunn av maktforhold og fordi han har kone og barn. Hvordan kan jeg komme over han? Møter han daglig så det er ikke mulig å ikke treffes. Jeg vil ha han, men jeg kan ikke fordi jeg vet at det er feil. Tenker på han hele tiden! 

Anonymkode: 9c14f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig forelsket i en jeg aldri kan få på grunn av maktforhold og fordi han har kone og barn. Hvordan kan jeg komme over han? Møter han daglig så det er ikke mulig å ikke treffes. Jeg vil ha han, men jeg kan ikke fordi jeg vet at det er feil. Tenker på han hele tiden! 

Anonymkode: 9c14f...13b

Hva er egentlig greia med folk som er så forelsket at de bare skal ha? Hvis noen er i et forhold er det vel bare å la vær. Egoisme og selvfokusering. Er det verd det å ødelegge for den andre personen som er i forholdet med han?

Anonymkode: cb8df...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig forelsket i en jeg aldri kan få på grunn av maktforhold og fordi han har kone og barn. Hvordan kan jeg komme over han? Møter han daglig så det er ikke mulig å ikke treffes. Jeg vil ha han, men jeg kan ikke fordi jeg vet at det er feil. Tenker på han hele tiden! 

Anonymkode: 9c14f...13b

Prøv å tenk på at han også bare er et helt vanlig menneske. Han slenger fra seg sure sokker, har bremsespor i bokxeren, han fiser og driter og snorker om natten.

Jeg vet godt at det er vanskelig å la være å tenke på ham, særlig når du ser ham hver dag, men du må bare prøve så godt du kan. :) De fleste av oss har vel en eller annen gang vært forelsket i en vi ikke kan få. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Prøv å tenk på at han også bare er et helt vanlig menneske. Han slenger fra seg sure sokker, har bremsespor i bokxeren, han fiser og driter og snorker om natten.

Jeg vet godt at det er vanskelig å la være å tenke på ham, særlig når du ser ham hver dag, men du må bare prøve så godt du kan. :) De fleste av oss har vel en eller annen gang vært forelsket i en vi ikke kan få. :)

Trodde du skrev bare se på han som en sokk :lol: 

Anonymkode: cb8df...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig greia med folk som er så forelsket at de bare skal ha? Hvis noen er i et forhold er det vel bare å la vær. Egoisme og selvfokusering. Er det verd det å ødelegge for den andre personen som er i forholdet med han?

Anonymkode: cb8df...537

Hvis du mener at du ikke forstår det så har du nok aldri vært så forelsket i hele ditt liv... Jeg trenger ikke å høre egoisme slengt etter meg. Det jeg ønsker er tips for å bli kvitt disse følelsene. Komme meg over han. Jeg har prøvd i 1 år, men lyktes ikke. Føler meg bare mer og mer forelsket for hver dag som går. 

Anonymkode: 9c14f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener at du ikke forstår det så har du nok aldri vært så forelsket i hele ditt liv... Jeg trenger ikke å høre egoisme slengt etter meg. Det jeg ønsker er tips for å bli kvitt disse følelsene. Komme meg over han. Jeg har prøvd i 1 år, men lyktes ikke. Føler meg bare mer og mer forelsket for hver dag som går. 

Anonymkode: 9c14f...13b

Du blir sikkert bare mer og mer forelsket siden han er uoppnåelig.. 

Anonymkode: cb8df...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror det handler mye om bare å bestemme seg. Bestemme seg for at han kan du ikke få. Ferdig. Punktum. Hver gang du tenker på ham, så stopper du deg selv. Hindre deg selv i å fantasere om ham, bare si STOPP til deg selv. Ta et valg! 

Anonymkode: 885b5...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig forelsket i en jeg aldri kan få på grunn av maktforhold og fordi han har kone og barn. Hvordan kan jeg komme over han? Møter han daglig så det er ikke mulig å ikke treffes. Jeg vil ha han, men jeg kan ikke fordi jeg vet at det er feil. Tenker på han hele tiden! 

Anonymkode: 9c14f...13b

Mange har nok opplevd dét en eller annen gang.

Det beste er å holde avstand og bryte all kontakt. Om nødvendig bytte jobb. Bestemme seg for at det er et avsluttet kapittel. Da vil følelsene etterhvert avta.

 

 

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan du ikke bare være forelsket uten å gjøre noe mer, du trenger da ikke bli sammen med han. Eller gjør noe med livet ditt så du ikke møter på han hele tiden.

Anonymkode: cb8df...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Lillemus skrev:

Prøv å tenk på at han også bare er et helt vanlig menneske. Han slenger fra seg sure sokker, har bremsespor i bokxeren, han fiser og driter og snorker om natten.

Beskriver du din egen mann nå😊

Anonymkode: 80d91...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beskriver du din egen mann nå😊

Anonymkode: 80d91...94f

Kunne like gjerne vært meg selv. ;) Alle gjør jo dette i mer eller mindre grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aksepter at du ikke kan få han og la følelsene være når de kommer - ikke bad i følelsene, men la de seile sin egen sjø. 

Been there. 

Anonymkode: 534e7...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Kunne like gjerne vært meg selv. ;) Alle gjør jo dette i mer eller mindre grad.

Det betyr kun at mannen er menneskelig og gjør det man vet at alle mennesker gjør.  Jeg har aldri forelsket meg i et ikke menneskelig vesen.

Anonymkode: 80d91...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr kun at mannen er menneskelig og gjør det man vet at alle mennesker gjør.  Jeg har aldri forelsket meg i et ikke menneskelig vesen.

Anonymkode: 80d91...94f

Var bare et forsøk på å få henne ned på jorden igjen, når man er så forelsket så rosamaler man jo gjerne vedkommende voldsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Prøv å tenk på at han også bare er et helt vanlig menneske. Han slenger fra seg sure sokker, har bremsespor i bokxeren, han fiser og driter og snorker om natten.

Jeg vet godt at det er vanskelig å la være å tenke på ham, særlig når du ser ham hver dag, men du må bare prøve så godt du kan. :) De fleste av oss har vel en eller annen gang vært forelsket i en vi ikke kan få. :)

Jeg synes det er sexy med mannfolk som står og pisser med sterk stråle, samtidig som de buldrefiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Babette skrev:

Jeg synes det er sexy med mannfolk som står og pisser med sterk stråle, samtidig som de buldrefiser.

Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babette skrev:

Jeg synes det er sexy med mannfolk som står og pisser med sterk stråle, samtidig som de buldrefiser.

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Å være forelsket i noen man ikke kan få er noe dritt. Men det skjer med de fleste. Har du i midlertid hatt ett slags forhold med han og blitt valgt bort kan jeg mer forstå hvorfor du henger deg opp i dette. Ellers har du ikke noe å klage over egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...