Gå til innhold

Hva tiltrekkes du av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glimt i øyet, og personligheten er to fakta som er vitkig for meg. Hva med deg?

Anonymkode: 371c0...19d

Personlighet er helt klart viktig og har etterhvert innsett at jeg tenner på menn som er trygge på seg selv. Ikke sånn at de må være brautende og ta stor plass (begge de to er forøvrig turn-off!), men han må være trygg på seg selv, ha selvtillit og stå for det han mener. Trenger ikke å være fysisk stor og sterk og barsk, men må gjerne være handy. Jeg tenner veldig på menn som arbeider fysisk... :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kresen, og tiltrekkes av over snittet kjekke og velfungerende menn med solid, trygg og fin personlighet, fin utstråling og glimt i øyet, med ryddig økonomi og ryddig liv, stabilitet i relasjoner rundt seg, som funker sammen med mine venner og min sønn, og sammen med meg seksuelt :) Og så liker jeg at de er flinke :) 

Haha, bæm! DER la jeg nok hodet på blokka! :D 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke, men har bare vært i destruktive forhold hvor jeg ikke har blitt behandlet bra så jeg har åpenbart blitt tiltrukket av feil type menn tidligere. Så nå styrer jeg unna alt av menn. 😛

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg traff min mann var han 19 år. Jeg var en usikker ung kvinne. Han fikk meg til å føle meg som spesiell, begjæret, vakker og viktig. Jeg følte for første gang i mitt liv at det å være en kvinne var noe ekstra fint. Fremdeles etter flere tiår får han meg til å føle det samme. Jeg tiltrekkes av at han elsker meg. Jeg tiltrekkes av at han tar ansvar for familie. At han er i godt humør, at han er trygg og uredd. At vi kan ha lange kloke samtaler. Dessuten elsker jeg kroppen hans. Ikke spesielt muskuløs eller noen modellkropp. Men elsker nakken hans og håret som krøller seg der. Brystkassen som er god å lene hodet mot. En fast rumpe. Smilet og øynene som ser på meg med kjærlighet eller begjær. 

Anonymkode: 64f78...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Autensitet, varme, sjarm og stabilitet står høyt i kurs hos meg. Skrytete, konkurransepreget og arrogant besserwisser-atferd er tilsvarende trekk i motsatt retning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tiltrekkes av trygge og mentalt sterke menn som er omsorgsfulle og snille. Interessert i meg som menneske og som vil mitt beste. Jeg liker ideen om at mannen skal være den sterke som beskytter den litt svakere kvinnen, selv om det ikke PK. En som gjerne går i skuddlinjen for henne og barna om nødvendig.

Anonymkode: f342e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har tenkt på dette og synes det er litt vanskelig å svare. Jeg vet hva jeg ville sett etter i et forhold: Det er en snill dame som det er interessant å snakke med og som er klengete.

Hva jeg faktisk blir tiltrukket av ser jeg ikke så klart mønster i. Alt som er kvinnelig. Varm personlighet og kvinnelig utseende f eks, men selv der finnes det unntak.

Jeg er ikke på utkikk altså, men synes jo noen er mer attraktive enn andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har tenkt på dette og synes det er litt vanskelig å svare. Jeg vet hva jeg ville sett etter i et forhold: Det er en snill dame som det er interessant å snakke med og som er klengete.

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om du har glemt et "ikke" eller ikke i den siste setningen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om du har glemt et "ikke" eller ikke i den siste setningen din...

Samme her, dvs jeg tror kanskje at @Gargamel glemte et "ikke" 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
22 minutter siden, emilie321 skrev:

Samme her, dvs jeg tror kanskje at @Gargamel glemte et "ikke" 🙃

 

1 time siden, Lillemus skrev:

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om du har glemt et "ikke" eller ikke i den siste setningen din...

Hmmm.. nei. Ser ikke noe galt med den setningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Gargamel skrev:

 

Hmmm.. nei. Ser ikke noe galt med den setningen.

Så du liker klengete damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
5 minutter siden, Lillemus skrev:

Så du liker klengete damer?

Du lurer på om jeg liker at en søt dame tar på meg, setter seg i armkroken, gir meg en klem og ligger tett inntil meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Du lurer på om jeg liker at en søt dame tar på meg, setter seg i armkroken, gir meg en klem og ligger tett inntil meg?

Det skjønner jeg at du liker, men for meg har ordet klengete en negativ betydning. :) Derfor lurte jeg litt. Klengete for meg er masete, kanskje litt sytete og aldri lar deg i fred. Det du beskriver vil jeg kalle kosete og kjærlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Det skjønner jeg at du liker, men for meg har ordet klengete en negativ betydning. :) Derfor lurte jeg litt. Klengete for meg er masete, kanskje litt sytete og aldri lar deg i fred. Det du beskriver vil jeg kalle kosete og kjærlig. :)

Jada, jeg brukte et litt utradisjonelt uttrykk på tull. Hvis noen ofte får høre de er klengete passer de kanskje til meg. Får heller si fra hvis det blir for mye,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Høy og mørk, gjerne en annen hudfarge. Snill og omtenksom, en som kan le litt og ha humor. Men jeg er sammen med en snill mann da, det får holde selv om vi ikke snakker så mye sammen eller ler sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmemann:

* Snille øyne med glimt i

* Humor (vi må dele mye av den, men ikke nødvendigvis alt)

*Høy, bredskuldret, sterk

* Liker fysisk arbeid

* Snill og hjelpsom

* God å samtale med, en som er god menneskekjenner

*Glad i å gå tur alle årstider

* En som både liker å kose i armkroken og som ønsker sex omtrent like ofte som meg

* Økonomisk ansvarlig

* En som ønsker å bli kjent med meg og mine nærmeste på et dypere plan

* Tålmodig og overbærende

* Ansvarsfull både mht hus/hjem og jobb

* Liker å bade og sole seg

* En som gjerne deler min musikksmak

*En som mer eller mindre  deler mitt livssyn 

Haha 😅 Mannen min har heldigvis mange av disse egenskapene, men ikke alle. Jeg er stort sett godt fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 14.28, Lillemus skrev:

Nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om du har glemt et "ikke" eller ikke i den siste setningen din...

 

På 24.4.2020 den 15.06, emilie321 skrev:

Samme her, dvs jeg tror kanskje at @Gargamel glemte et "ikke" 🙃

Neida, han er bare glad i kos :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...