Gå til innhold

Kupton, jeg har et kleint spm om litium.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror ikke jeg tar opp litium ordentlig/optimalt FORDI jeg flere ganger har sett noe hvitt og rundt flyte i toalettskålen etter at jeg har vært på do. Først tenkte jeg hva f* er det der. SÅ slo det meg: det er litiumtabletten. HVIS den kommer ut og ser såpass hvit og rund ut, kan jeg ha tatt opp noe særlig litium i det hele tatt? Er redd det bare går rett gjennom🤔

Anonymkode: 8658d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg tar opp litium ordentlig/optimalt FORDI jeg flere ganger har sett noe hvitt og rundt flyte i toalettskålen etter at jeg har vært på do. Først tenkte jeg hva f* er det der. SÅ slo det meg: det er litiumtabletten. HVIS den kommer ut og ser såpass hvit og rund ut, kan jeg ha tatt opp noe særlig litium i det hele tatt? Er redd det bare går rett gjennom🤔

Anonymkode: 8658d...8c3

Dette er noe du må snakke med vedkommende om asap. 

Anonymkode: 66eb7...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

0.53

Anonymkode: 8658d...8c3

Hvis dette er i området der det skal være, er det jo ingenting å bekymre seg over. For mange stabiliserte personer er 0,53 helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste depottabletter inneholder et ufordøyelig stoff for å regulere frigjøringen av medisinen. Kanskje det er dette du ser? 
 

Eventuelt kan det være du har hatt såpass raskt gjennomløp (hadde du diare?) slik at medisinen ikke var helt tatt opp denne gangen? 
 

Når du har litium i blodet tar du jo opp litium. 

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, kupton skrev:

Hvis dette er i området der det skal være, er det jo ingenting å bekymre seg over. For mange stabiliserte personer er 0,53 helt ok.

Ok. Tenkte 0,53 var litt lavt, men da er det sikkert ikke noe å tenke på :) 

Anonymkode: 8658d...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Tenkte 0,53 var litt lavt, men da er det sikkert ikke noe å tenke på :) 

Anonymkode: 8658d...8c3

Hvilken konsentrasjon du skal ha, vet ikke jeg. Det må du spørre legen din om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...