Gå til innhold

Om du var denne læreren..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du da turt å møte på jobb igjen? 😅

Jeg hadde vært dødsflau! Så flaut at jeg hadde sagt opp jobben og ikke vist meg mer verken for elever, foreldre eller  kolleger.

https://www.dagbladet.no/nyheter/8-klasse-elever-overhorte-samleie/72392517

Anonymkode: 17835...cdd

Hadde vært rimelig flaut en god stund ja - det ryktet blir jo hengende ved i mange, mange skoleår fremover. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du da turt å møte på jobb igjen? 😅

Jeg hadde vært dødsflau! Så flaut at jeg hadde sagt opp jobben og ikke vist meg mer verken for elever, foreldre eller  kolleger.

https://www.dagbladet.no/nyheter/8-klasse-elever-overhorte-samleie/72392517

Anonymkode: 17835...cdd

hysterisk festlig :D Jeg hadde ledd godt men det hadde vært flaut i den første tida ja :D 

Anonymkode: f3853...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, kupton skrev:

Hva er flaut ved å ha sex? (sjekker kalenderen - ja, det er 2020)

Men hva hvis noen hadde hørt deg og kjæresten ha sex via et høyttaleranlegg i en forelesningssal du nettopp hadde forlatt uten å ha skrudd av mikrofonen. La oss altså forestille oss at du i forkant hadde undervist en gruppe mennesker i et auditorium med mikrofon festet til skjorta di. Så rett etter forelesningen gikk du på "bakrommet" og kastet deg over dama di og gønna på og hun kom med stønnelyder o.l. , OG etterpå ble oppmerksom på at hele forsamlingen fremdeles satt i salen og hadde hørt dere fordi mikrofonen og høyttalerne fremdeles stod på? 😂😂😂 Hadde du ikke blitt flau da?

Anonymkode: 17835...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, kupton skrev:

Nei. 

Ikke hvis de i saken var dine kolleger heller? 😅

Anonymkode: 17835...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, kupton skrev:

Nei. For voksne med partner er det vanlig å ha sex. 

Ja, selvfølgelig. Men jeg synes nå du er litt rar, da 😅😉 Hva om du hadde gått på do og tatt deg en runk (i stedet for å ha sex med dama di) rett etterpå, og alle hadde hørt deg og skjønt hva du gjorde! Hadde du blitt flau da?😂

Anonymkode: 17835...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes ikke skolen burde sagt at dette var "alvorlig". Det høres nesten ut som om det har skjedd et overgrep, men det eneste det går ut over er læreren selv. 

Jeg forventer egentlig at liberale, danske foreldre avdramatiserer dette, og ber barna ta imot læreren på en bra måte. 

7 timer siden, kupton skrev:

Nei. For voksne med partner er det vanlig å ha sex. 

Det er ingen skam i å ha, sex, men jeg ville ikke kringkastet det for en klasse med vilje. Det strider mot vanlig skikk og bruk.

Jeg ville blitt litt flau og veldig bekymret for hvordan saken ville bli tatt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Gargamel skrev:

Det er ingen skam i å ha, sex, men jeg ville ikke kringkastet det for en klasse med vilje. Det strider mot vanlig skikk og bruk.

Det er jeg helt enig i. Ikke med vilje. Og jeg ville beklaget overfor de som følte det ubehagelig å bli vitne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått på jobb med hevet hode, men jeg hadde helt klart blitt flau. Sex er så privat som noe kan bli og ikke noe jeg for min del deler med andre enn partneren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...