Gå til innhold

Jeg har mistet kontrollen helt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er helt ut av kontroll med tanke på maten og gjør ingenting om dagene, bare ligger i senga. Unntatt gikk en lang tur ene dagen Og syklet en lang tur andre dagen. Jeg får lyst til å kutte ut leponex for å bli dårlig psykisk så jeg får bli lagt inn. Slik at jeg får struktur på måltidene og rett og slett får de servert!!!!! :( 

Så håpløs er jeg. Griner

Anonymkode: 2a634...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har vært flink som syklet og gikk en tur. Det er godt gjort når en er så langt nede. Forstår tankene dine om å kutte medisinen, men det er ikke å ivareta seg selv. Å ivareta seg selv er fryktelig vanskelig til tider. Det vet jeg. 

Jeg også gråter i kveld. Jobber hardt med meg selv for å klare å stå i det uten å flykte inn i noe destruktivt. Så jeg føler med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk en åpenbaring nå. Ser tilbake på livet mitt. Det er utelukkende når jeg fikk AP at jeg fikk problemer med maten og overvekt. Ved opphør av AP var det opphør av problemer med mat og overvekt/ og ved oppstart av AP returnerte problemene!!!! Så de får gi meg en nedtrappingsplan og heller gi kognitiv terapi ved eventuell psykose 

Anonymkode: 2a634...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får du ofte åpenbaringer? Jeg får også åpenbaringer jevnlig. 

Anonymkode: 4b62e...07b

Nei?

Anonymkode: 2a634...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg drar en tidslinje fra jeg var 20 og til nå og da ser jeg klart når jeg har mat og vekt-problemer og ikke... så jeg kan dessverre ikke ta AP. Jeg må lære meg å leve i en psykose

Anonymkode: 2a634...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...