Gå til innhold

Frustrasjon

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅ

Er bare så frustrert jeg..

Var skikkelig nedfor i går, og tenkte hardt på badet og saksa, men greide motstå det. Uff noen dager er bare sånn helt på trynet.

Dagen i dag er også sånn. Var hos advokaten i dag, han prata og prata, men jeg fikk liksom ikke med meg så mye. Lurer på om dette bare er ett dumt forsøk på å oppnå noe jeg likevell ikke greier oppnå...

Alt hadde vært så mye bedre om jævelen hadde vært i livet, sånn at han hadde fått kjent sinnet og hatet som bor i meg. At jeg hadde fått det ut en gang for alle..... Er bare så FRUSTRERT!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45462-frustrasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Bea!

Noen dager ER bare sånn! Det er ikke stort å gjøre med det. Forhåpentligvis blir dagen i morgen mye bedre, siden du får ut litt frustrasjon og irritasjon i dag.

Du kan jo ta med deg noen når du snakker med advokaten, slik at dere er to om å snakke om det etterpå. Du har også muligheten til å spørre om han kan forklare det på en annen måte, for det er faktisk vanskelig å forstå loven for oss ikke-jurister. Og det virker det som de glemmer av og til...

Hvor mye sier han at du skal søke om? Ikke la deg avspise med 20-30.000 som er det som er vanlig å få i slike saker. Jeg gikk for maksimumsbeløpet, som den gangen var 100.000 - og fikk det! Ved å søke om maksimum sier vi litt om hvor alvorlig saken er for oss. Hvis du søker om 200.000 kan det være at du får 100.000. Hvis du søker om 30.000 kan det være at du får 20.000...

Så lenge du har en velformulert og godt dokumentert søknad som viser at du har fått senskader og at dette har fått konsekvenser for utdannelse, yrkesvalg, tapt arbeidsfortjeneste osv. osv. bør du søke om et høyt beløp.

Opp med nebbet, lille venn! Vi er mange som bryr oss her inne!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45462-frustrasjon/#findComment-171703
Del på andre sider

Kjære Bea!

Noen dager ER bare sånn! Det er ikke stort å gjøre med det. Forhåpentligvis blir dagen i morgen mye bedre, siden du får ut litt frustrasjon og irritasjon i dag.

Du kan jo ta med deg noen når du snakker med advokaten, slik at dere er to om å snakke om det etterpå. Du har også muligheten til å spørre om han kan forklare det på en annen måte, for det er faktisk vanskelig å forstå loven for oss ikke-jurister. Og det virker det som de glemmer av og til...

Hvor mye sier han at du skal søke om? Ikke la deg avspise med 20-30.000 som er det som er vanlig å få i slike saker. Jeg gikk for maksimumsbeløpet, som den gangen var 100.000 - og fikk det! Ved å søke om maksimum sier vi litt om hvor alvorlig saken er for oss. Hvis du søker om 200.000 kan det være at du får 100.000. Hvis du søker om 30.000 kan det være at du får 20.000...

Så lenge du har en velformulert og godt dokumentert søknad som viser at du har fått senskader og at dette har fått konsekvenser for utdannelse, yrkesvalg, tapt arbeidsfortjeneste osv. osv. bør du søke om et høyt beløp.

Opp med nebbet, lille venn! Vi er mange som bryr oss her inne!

Klem fra Grete :-)

Tusen takk for oppmuntringen.

Dro med meg en av ungene på bingo jeg*s*

Har ikke gjort ferdig søknaden enda, han ville ha bekreftelse fra de to skolene jeg har sluttet på, og det har jeg ordna i dag, så jeg får det i posten de nærmeste dagene. Så sender jeg det videre til han, så er det bare å sammenfatte søknaden da...

Burde sikkert fått hun jenta til å skrive noen ord om hva han gjorde med henne også, så står jeg kanskje litt sterkere?

Han sa at maksbeløpet var 150000, og 500000 ved såkalt billighetserstatning....

Disse blir behandlet ved to forskjellige steder, men jeg aner ikke hva som er forskjellen på dem... Men uansett, så er det jo min eneste mulighet, bare så frustrerende, fordi jeg tusen ganger heller hadde sett at han hadde blitt straffa....... uff ikke lett dette her.

Var hos ei dame som drev med psykomotorisk fysioterapi, og hun tok ikke inn nye pasienter før om tidligst ettogetthalvt år!!! Da blir nærmeste sted Bodø, og da vil det gå hele dagen bare på å komme seg fra og til... Vet jo heller ikke om jeg får dekket fly/reise...

Må undersøke saken. Lurer litt på hvilken utdannelse de har.... tenk hvilken mulighet da!!!!!!

Hadde vært noe det hva? Har sikkert ikke lite betalt dem... her i lofoten og vesterålen er det kun bare en!!!!!! Da trenger dem sannelig flere.... hehe, ikke så dum tanke det.... mulig jeg får sånn yrkesretta attføring, og da er det jo bare å peise på da hehe..

*klem* fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45462-frustrasjon/#findComment-171753
Del på andre sider

Så sterk du er, Bea! Som greide å stå i mot på en sånn dag. Det krever styrke!

Men det med å konfrontere de døde. Har du forsøkt psykodrama? Jeg var på psykodramakurs forrige helg, og fikk virkelig jobbet.

Kjempe spennende måte å jobbe på som jeg varmt kan anbefale.

Send meg en mail om du vil vite mer.

Klem fra Solvelv

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45462-frustrasjon/#findComment-171756
Del på andre sider

Gjest trampe

Såååå flink du er Bea!!! Megabra!!! Se framover, de fine dagene kommer også vet du, ikke sant?? Jeg tenker på deg, og synes du er så tøff, du har greid å gjøre meg nysgjerrig på deg, som person... ;o)

Håper du har det bedre nå, jeg er sein til å svare, har ikke vært her inne på ei stund...

*mange gode varme tanker og klemmer fra meg til deg...*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45462-frustrasjon/#findComment-172992
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...