Gå til innhold

Har jeg god hørsel eller er det andre som hører dårlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror absolutt ikke jeg har noen spesielt god hørsel og jeg har heller ikke gjort noe særlig i yngre dager for å ta vare på hørselen. Har vært på diskotek, hørt høy musikk (men ble forsiktig med sistnevnte). Har brukt beskyttelse i ørene når jeg har jobbet på steder med støy.

men når jeg er hjemme hos moren min (54 år) så synes jeg tvn er på så høyt! Mine yngre søsken er likedan. Jeg skrur ned, men da blir de irritert og skrur opp igjen fordi de ikke hører? Jeg sier at «hører dere virkelig ikke dette??»

da jeg var barn syntes jeg også at tvn stod på høyt hjemme hos oss, men når vi var på besøk andre steder så var det kjempe mildt...

 

Anonymkode: e6cc5...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...