Gå til innhold

2 uker uten nikotin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da har jeg kastet snusboksen. Ingen fysiske abstinenser, men jeg har lyst på snus. 

Tenker på om jeg bare kan snuse 1 gang i måneden. Klarer ikke å se for meg et liv helt uten. Hva tenker dere som har sluttet? 

Lurt å slutte helt eller kan jeg bare ta den ene snusen? 

Anonymkode: 01830...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Glitter. Selv kuttet jeg ut røyken for snart 4 måneder siden, men har fortsatt lyst på røyk. Nå bruker jeg nikotintyggis og e-røyk (prøver å bruke minst mulig) Hvis jeg tar en røyk så ender det nok med at jeg begynner igjen.

Du har vært veldig flink, så prøv å stå i mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg har sluttet med røyk og i går hadde jeg skikkelig lyst på røyk, men stod imot og dampet. Du er flink syns jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Glitter skrev:

Den ene snusen vil som oftest utvikle seg til mer etter hvert. 

Ok da står jeg over den ene snusen. 

Anonymkode: 01830...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Jeg har bare så lyst å ta en røyk, bare en. Har holdt meg uten i over tre uker nå.

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har bare så lyst å ta en røyk, bare en. Har holdt meg uten i over tre uker nå.

Du vet godt at det ikke blir med den ene om du først tar den. Og så vil de tre ukene du har vært flink være forgjeves. Stå på og hold ut 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, Xtra skrev:

Du vet godt at det ikke blir med den ene om du først tar den. Og så vil de tre ukene du har vært flink være forgjeves. Stå på og hold ut 👍

Jo det blir med den ene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det blir med den ene. 

Du bare lurer deg selv 

Anonymkode: e76e6...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Xtra skrev:

Alle sprekker begynner med den ene.

Tok meg noen trekk av en røyk og det var ikke godt, bedre med damp da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tok meg noen trekk av en røyk og det var ikke godt, bedre med damp da. 

Det sa min onkel også. Han skulle "bare smake" etter å ha sluttet en stund. "Det smaker ikke godt," sa han, men det tok ikke lenge før han røkte like mye som før. Hold deg nå unna! Skriv en stor lapp og heng på kjøleskapet - "Røyk smaker ikke godt, Stjernestøv!" og les den om du får lyst til å prøve en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
42 minutter siden, Lillemus skrev:

Det sa min onkel også. Han skulle "bare smake" etter å ha sluttet en stund. "Det smaker ikke godt," sa han, men det tok ikke lenge før han røkte like mye som før. Hold deg nå unna! Skriv en stor lapp og heng på kjøleskapet - "Røyk smaker ikke godt, Stjernestøv!" og les den om du får lyst til å prøve en gang til.

Ja får gjøre det, men det smakte ikke godt så det blir ikke flere tenker jeg. Men det er vel lett å falle i fellen også da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo det blir med den ene. 

Det tenkte jeg også etter å ha vært 2 år uten røyk, men det ble mange flere enn den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Fionys skrev:

Det tenkte jeg også etter å ha vært 2 år uten røyk, men det ble mange flere enn den ene.

Okay, tror det holdt med en for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg holdt på med bare den ene i flere år. Det baller alltid på seg. Jeg klarte å slutte med røyk, men ikke med snus. Snus var det jeg kuttet røyken med. Jeg husker i slutten av da jeg røyka. Kjøpte en tipakning og gikk og gjemte den langt inn i skogen. Ble flere turer til skogen en noensinne da gitt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 26.4.2020 den 17.58, stjernestøv skrev:

Okay, tror det holdt med en for meg. 

Hvordan har det gått? Fikk du nikotin abstinenser igjen etter den ene røyken? 

Anonymkode: 01830...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har det gått? Fikk du nikotin abstinenser igjen etter den ene røyken? 

Anonymkode: 01830...ec2

Har holdt meg til damp etter den røyken, men det er jo nikotin i dampen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...