Gå til innhold

Corona-sveisen til Raja


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
31 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja. Dette har utviklet seg til en alvorlig hårkrise. Det er ikke lenger bare en helsekrise og økonomisk krise.

Hårkrisa er nå avblåst. 

Anonymkode: d566a...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Ja. Dette har utviklet seg til en alvorlig hårkrise. Det er ikke lenger bare en helsekrise og økonomisk krise.

Det er også krise for oss som går å steller neglene våre! 
Jeg vurderer å feire både før, under og etter negletimen min. 
Neglekrise. Har hårkrise også. Hadde hyttekrise.

All behandling på sykehuset er utsatt/avlyst, men viktig at jeg prioriterer krisene mine. 

 

 

😎😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shira! skrev:

Det er også krise for oss som går å steller neglene våre! 
Jeg vurderer å feire både før, under og etter negletimen min. 
Neglekrise. Har hårkrise også. Hadde hyttekrise.

All behandling på sykehuset er utsatt/avlyst, men viktig at jeg prioriterer krisene mine. 

 

 

😎😂

Hihi! 
Foreslår en liten procceco før, en forfriskende caprinja under, og avslutt med en tørr riesling 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Han klippet seg ikke mye i hvert fall. Det er ikke store forskjellen på den sveisen. Han ser ut som han trenger en klipp allerede. Jeg kan anbefale philips trimmer. Den koster 499,- på clas ohlson. Den tjener seg inn på kort tid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, usikker skrev:

Hihi! 
Foreslår en liten procceco før, en forfriskende caprinja under, og avslutt med en tørr riesling 😂

 

Tusen takk for gode forslag 😊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raja fikk kritikk fra enkelte også før koronasituasjonen om at han var for høy på hodet. Det var greit med en stuss nå, men generelt sett synes jeg det er helt fint at han har litt høy og lang sveis. Han har hårkvalitet til å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...