AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Og rund 210.000 døde på verdensbasis. Hva sier det om dødeligheten av viruset, og er det fremdeles grunn til panikk? Anonymkode: 26b7b...93f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 Skrevet 27. april 2020 Det sier veldig lite, nesten ingenting. Vet ikke hva som er siste nytt jeg men tipper det ender rundt 0.5% dødsrate for smittede Om du bør ha panikk eller ikke over dette vet jeg ikke I vanlige år dør ca 0.75% av Norges befolkning, hvert år Om veldig mange bli smittet, f.eks om 50% blir smittet og dødsraten blir 0.5% tilsvarer det 0.25% av Norges befolkning Så er det jo skader hos en del overlevende også, men det er det også mange av i vanlige år selvsagt En kan selvsagt stenge alt og håpe på vaksine, men synes risk/rward høres dårlig ut, men jeg er ikke i risikogruppen da så sikkert litt ubevisst påvirket av det Anonymkode: 20912...2d6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.