Gå til innhold

Trenger å høre deres historier/ erfaringer (Jobb)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er det å jobbe i et begravelsesbyrå? Må man ha en utdanning? Hva krever en slik jobb av en. Altså egenskaper osv. 

Ønsker tilbakemeldinger på godt og vondt.  Noe jeg må ha i bakhode før jeg starter? 

Anonymkode: 4701f...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet at en som jobber i et begravelsesbyrå syntes det verste med jobben var å hente døde barn, og særlig skadde barn. Dette var en litt eldre mann som hadde jobbet i mange år med det.

Anonymkode: f975e...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at en som jobber i et begravelsesbyrå syntes det verste med jobben var å hente døde barn, og særlig skadde barn. Dette var en litt eldre mann som hadde jobbet i mange år med det.

Anonymkode: f975e...482

Ja det har jeg full forståelse for og det har jeg i tankene mine. Men det er ofte lettere sagt enn gjort. Man må nesten prøve jobben før man vet om det er noe for en. Lett å si at «dette klarer jeg eller det er noe jeg er forberedt på».  Når du står midt opp i det så blir kanskje situasjonen en helt annen. Hvordan kan man vite om man er egnet for jeg skjønner jo at det ikke er en jobb for alle.  

Anonymkode: 4701f...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det å jobbe i et begravelsesbyrå? Må man ha en utdanning? Hva krever en slik jobb av en. Altså egenskaper osv. 

Ønsker tilbakemeldinger på godt og vondt.  Noe jeg må ha i bakhode før jeg starter? 

Anonymkode: 4701f...b5c

Du vil komme i kontakt med mennesker i sorg og hjelper dem på din måte. Du lager en verdig ramme rundt av barn,voksne og eldre dør. Det gjør at folk lettere for dem å komme videre. En bra og viktig jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...