Gå til innhold

Jeg er blitt en pest og en plage.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sliter psykisk og ringte legekontoret for å få noe beroligende, sekretæren sa at legen ikke var på jobb før fredag.. Et par timer senere ringte kjæresten min og fikk vite at legen var på jobb, men hadde en travel dag. (Kjæresten ringte ikke på mine vegne altså.Men med noe annet.) Dette får meg til å føle meg som en pest og en plage at de rett og slett må lyve til meg.. 😞 

Anonymkode: a9f95...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du behøver ikke å ta det på den måten. Hva om sekretæren først trodde legen hadde fri i dag, men siden fant ut at han var på jobb men hadde det travelt?

Anonymkode: 5daef...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter psykisk og ringte legekontoret for å få noe beroligende, sekretæren sa at legen ikke var på jobb før fredag.. Et par timer senere ringte kjæresten min og fikk vite at legen var på jobb, men hadde en travel dag. (Kjæresten ringte ikke på mine vegne altså.Men med noe annet.) Dette får meg til å føle meg som en pest og en plage at de rett og slett må lyve til meg.. 😞 

Anonymkode: a9f95...982

Hvilke andre forklaringer enn løgn ser du for deg som årsak til svaret du fikk av sekretæren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter psykisk og ringte legekontoret for å få noe beroligende, sekretæren sa at legen ikke var på jobb før fredag.. Et par timer senere ringte kjæresten min og fikk vite at legen var på jobb, men hadde en travel dag. (Kjæresten ringte ikke på mine vegne altså.Men med noe annet.) Dette får meg til å føle meg som en pest og en plage at de rett og slett må lyve til meg.. 😞 

Anonymkode: a9f95...982

Det er sikkert bare sekretæren som har uttalt seg klønete/upresist.

Hun/han kunne kanskje heller ha sagt:

- Legen er dessverre ikke tilgjengelig før på fredag

eller

- Legen er ikke å treffe før på fredag.

eller 

-Legen er opptatt frem til fredag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter psykisk og ringte legekontoret for å få noe beroligende, sekretæren sa at legen ikke var på jobb før fredag.. Et par timer senere ringte kjæresten min og fikk vite at legen var på jobb, men hadde en travel dag. (Kjæresten ringte ikke på mine vegne altså.Men med noe annet.) Dette får meg til å føle meg som en pest og en plage at de rett og slett må lyve til meg.. 😞 

Anonymkode: a9f95...982

Jeg skjønner at du opplever det kjipt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter psykisk og ringte legekontoret for å få noe beroligende, sekretæren sa at legen ikke var på jobb før fredag.. Et par timer senere ringte kjæresten min og fikk vite at legen var på jobb, men hadde en travel dag. (Kjæresten ringte ikke på mine vegne altså.Men med noe annet.) Dette får meg til å føle meg som en pest og en plage at de rett og slett må lyve til meg.. 😞 

Anonymkode: a9f95...982

Hvorfor må du dra til legen hver gang du trenger beroligende?? Kan du ikke bare få en resept, dra på apoteket å hente en pakke og la de ligge hjemme til krisetider? 

Anonymkode: e721a...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du dra til legen hver gang du trenger beroligende?? Kan du ikke bare få en resept, dra på apoteket å hente en pakke og la de ligge hjemme til krisetider? 

Anonymkode: e721a...0ce

Jeg har vel ikke sagt at jeg drar til legen hver gang jeg trenger beroligende.. Var nettopp det jeg prøvde på å bare få en resept som jeg kunne hente ut. Men de sa til meg at legen ikke var på jobb hele uka, dette vet jeg at det ikke stemmer. Legen er på jobb hver eneste dag fram til torsdag.. Men jeg orker ikke sloss/krangle..

Anonymkode: a9f95...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...