Gå til innhold

Kommer du til å savne barnetoget 17de mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kunne ikke bry meg mindre. 17de mai er for alltid en dato der jeg føler meg mislykket. Og jeg synes det hele er krampaktig. Ikke att jeg ikke er glad i fedrelandet for et er jeg. Men 17de mai, synes jeg er slitsomme greier. Overdrevent.

Anonymkode: cf432...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig kommer ikke til å savne 17mai feiringen, men barna mine kommer definitivt til å gjøre det , skal prøve å finne på noe ekstra motto hjemme istedenfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nei! Vi skal rømme fra 17 mai i år. Skal ha hjemmekontor til 15 juni eller kanskje ut hele året er det siste jeg har hørt.Nå lengter jeg sånn etter å komme meg litt bort, så har leid hytte gjennom jobben min og drar til fjells. Ååååå, det skal bli så DEILIG ! 

Jeg skal fint klare ett år uten 17-mai feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke bry meg mindre. 17de mai er for alltid en dato der jeg føler meg mislykket. Og jeg synes det hele er krampaktig. Ikke att jeg ikke er glad i fedrelandet for et er jeg. Men 17de mai, synes jeg er slitsomme greier. Overdrevent.

Anonymkode: cf432...9ad

Enig med deg. Den største forestillingen i året hvor en skulle tro befolkningen kjempet om en Oscar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig å markere denne dagen så jeg synes det er dumt det ikke blir et 17. mai tog, men så har jeg en mor  Dessuten er det en dag barna setter pris på. Hver 17. mai så er jeg med på å arrangere 17. mai feiringen her jeg bor, så det blir en del arbeid i forkant og i løpet av den dagen. I år blir det en alternativ 17. mai feiring der det kun er fokus på barna og alt skjer utendørs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...