Gå til innhold

kall det hva du vil..


Gjest blågutt

Anbefalte innlegg

Gjest blågutt

Sitter her og sukker.. Sov 14 timer, ville rett og slett ikke stå opp.

Sitter her, er så utrolig lei, ingen tanker i hodet mitt nå, jeg hører bare denne svake lyden av pc'en som støyer, det er grått ute.

Tårene renner nedover mitt ansikt.

Endret startsiden til psykiatriforumet på DOL. Håper at det er no glede å få her.

Jeg vil så gjerne komme i kontakt med en/ei annen som også sliter med å holde ut, det er så vanskelig å finne noen rundt om kring som kan føle det jeg føler.

Det jeg trenger nå er en god klem, håper at noen vil gi meg en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fannyfone

Kjære Blågutt!

Jeg skjønner det er noe du sliter med. Forstår at det er noe som tynger deg, men som du riktig ikke kan få ut. Jeg vet ikke så mye om deg, men det varmer meg å se at du orker å ta deg tid til å skrive her.

Jeg vet hvordan det er å bare ville ligge i sengen hele dagen, uten å gjøre noe som helst. Jeg våknet i dag morges, så ut. Så tenkte jeg: "Hva er meningen med dette. Jeg kommer aldri til å komme over problemene mine. De bare vokser inni meg. Hva er poenget med å gå på skolen når jeg ikke klarer noe som helst?" Slik lå jeg en stund. Visste ikke hva jeg skulle ta meg til. Alt var grått og trist. Meningsløst.

Jeg har det slik ofte. Tenker at det ikke er verdt å leve lenger. Men så kommer jeg på at jeg har en familie. Jeg har venner som bryr seg. Til og med lærerne på skolen min prøver å forstår hvordan jeg er. Jeg er verdsatt likevel.

Og det er du også! Du har sikkert familie som setter pris på deg. Vennne dine hadde sikkert ikke tatt seg tid til deg, dersom du var så håpløs som du vil ha det til.

Jeg vet hvordan du har det, til en viss grad, og jeg vil så gjerne hjelpe. Hva er det du trenger? Jeg tror jeg ser en "liten", sårbar gutt her som så sårt trenger en klem, noen som kan si til deg at de er glade i deg. Så jeg tar meg den frihet til å si at jeg setter pris på at du er her. At om jeg hadde kjent deg, hadde jeg sikkert vært veldig glad i deg!

*Klemmer blågutt lenger, mens jeg tenker at du har en helt spesiell plass i denne verden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blågutt

For en del år siden slet jeg veldig, så ingen lys, alt var svart,Hardt ja.Unner ingen og ha det sånn.

Husk det blågutt at det blir nok lettere,prøv og tenk på noe kjekt. Gå en tur hjelper og,snakk med noen om du kan det hjelper ialfall.

Husk du er heller ikke alene,mange har det som deg!

Lykke til Blågutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted

Blågutt, blågutt vennen min!

Du er ikke alene kjære deg... dessverre... Ingen fortjener å ha det slik. Skjønner så altfor godt hva du mener, og hvor tomt livet til tider kan virke. Men vi kommer ut av det, aldri gi opp håpet!

Hvor mye det enn er verdt....en klem skal du få av meg...*en god, varm klem* er på vei til deg gjennom denne mørke svarte natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...