Gå til innhold

Tenkte jeg det ikke -Hagen pågrepet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Med alle resurser som er brukt, er det på tide. Det har vært mange rykter om att det er han. 

Anonymkode: 5fe8b...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen blir pågrepet er ikke det samme som at de er skyldige...

Anonymkode: 16a4c...4fa

Nei, men da er det stor / overveiende sannsynlig att de er det. Men det hender folk blir frikjent.

Anonymkode: 5fe8b...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen blir pågrepet er ikke det samme som at de er skyldige...

Anonymkode: 16a4c...4fa

De har etterforsket ham siden juni i fjor, så det er nok ikke helt ut fra løse luften at de nå pågriper ham. Hele saken har jo vært merkelig fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har ikke fulgt med på saken i det hele tatt. Når politiet bruker flere måneder før de pågriper er jeg redd de mangler selve kronbeviset. Samme følelse som Wara-saken.

Jeg regner med at de har sterke indisier og i praksis "vet" at de har riktig person (i begge tilfeller), men det kan bli en kjip sak med harde diskusjoner i retten og hvor forsvareren kan skape mye tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Jeg har ikke fulgt med på saken i det hele tatt. Når politiet bruker flere måneder før de pågriper er jeg redd de mangler selve kronbeviset. Samme følelse som Wara-saken.

Jeg regner med at de har sterke indisier og i praksis "vet" at de har riktig person (i begge tilfeller), men det kan bli en kjip sak med harde diskusjoner i retten og hvor forsvareren kan skape mye tvil.

Er redd du har rett. Hva er egentlig status i saken med kona til Wara nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
Akkurat nå, påskelilje skrev:

Er redd du har rett. Hva er egentlig status i saken med kona til Wara nå?

Hun fikk noen alvorlige tiltaler og det blir rettssak. Det blir sikkert utsatt ut i det blå pga korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Den tanken har vi vel alle tenkt. Jeg har hatt mange teorier. At det er ektemannen er nok den teorien som sto nederst på lista. Kanskje mest fordi jeg ikke ønsker det skal være han. Tragedien for barn og barnebarn er enda større. 

Vi har ikke fått vite hva slags bevis de har. Jeg håper ikke det er slik at de må sikte han, bare for å få lov til å granske eiendommene. De bør ha sikre bevis . 

Jeg er spent på hvem neste som blir siktet . Han kan ikke ha stått for alt alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Dette har vel 70-80% av alle som har hørt om saken trodd. Att det var han. Folkesnakket går. Og han har ikke stilt opp i media som engstelig og redd ektemann. Dette lukter noe kalkulert. Men som alle vet er det ikke sikkert det er han. Men basert på det man leser i media, så skulle han vært sjekket ut for lenge siden.

 

Når man leser ektepakten så ser man ikke en raus snill mann som ønsker det beste for sin kone. Man leser en gnier, som ikke unner sin kone igjennom 40 år noe som helst. Selv om han er god for etttusennihundre millioner kroner... En gave på 200 000 og en bruktbil er hva han unnet sin fru. Ikke bor de særlig standsmessig heller, så jeg tror att her er det snakk om en gjerrigknark som ville beskytte seg mot å måtte gi mer av sine kjære penger til fruen i en skilsmissesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Dette har vel 70-80% av alle som har hørt om saken trodd. Att det var han. Folkesnakket går. Og han har ikke stilt opp i media som engstelig og redd ektemann. Dette lukter noe kalkulert. Men som alle vet er det ikke sikkert det er han. Men basert på det man leser i media, så skulle han vært sjekket ut for lenge siden.

 

Når man leser ektepakten så ser man ikke en raus snill mann som ønsker det beste for sin kone. Man leser en gnier, som ikke unner sin kone igjennom 40 år noe som helst. Selv om han er god for etttusennihundre millioner kroner... En gave på 200 000 og en bruktbil er hva han unnet sin fru. Ikke bor de særlig standsmessig heller, så jeg tror att her er det snakk om en gjerrigknark som ville beskytte seg mot å måtte gi mer av sine kjære penger til fruen i en skilsmissesak.

Som så mange andre kalde, kalkulerende, overrike, kyniske, egoistiske, utspekulerte typer så betaler han seg bort fra dette på et eller annet vis. Vær trygg. Han har sikkert funnet en stakkarslig mann allerede, som han har gitt noen millioner for å ta på seg skylden hvis han selv blir tatt. Etter maks 15 år er vedkommende fri, og kan leve som millionær resten av livet. 

Anonymkode: e83c7...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
40 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Dette har vel 70-80% av alle som har hørt om saken trodd. Att det var han. Folkesnakket går. Og han har ikke stilt opp i media som engstelig og redd ektemann. Dette lukter noe kalkulert. Men som alle vet er det ikke sikkert det er han. Men basert på det man leser i media, så skulle han vært sjekket ut for lenge siden.

 

Når man leser ektepakten så ser man ikke en raus snill mann som ønsker det beste for sin kone. Man leser en gnier, som ikke unner sin kone igjennom 40 år noe som helst. Selv om han er god for etttusennihundre millioner kroner... En gave på 200 000 og en bruktbil er hva han unnet sin fru. Ikke bor de særlig standsmessig heller, så jeg tror att her er det snakk om en gjerrigknark som ville beskytte seg mot å måtte gi mer av sine kjære penger til fruen i en skilsmissesak.

Den ektepakten er det verste jeg har sett. Er det mulig å være så gnien😮

https://www.nrk.no/norge/anne-elisabeth-hagen-skulle-ikke-fa-en-krone-av-milliardformuen-1.14998469

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ektepakten er 33 år gammel, helt naturlig å ville beskytte sine interesser og ha særeie eller delvis særeie. 

Jeg ble oppriktig forbauset over siktelsen, av erfaring vet jeg at de nærmeste (ektefelle) er de aller første som blir både mistenkt og sjekket. 

Anonymkode: 1a8ad...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ektepakten er 33 år gammel, helt naturlig å ville beskytte sine interesser og ha særeie eller delvis særeie. 

Jeg ble oppriktig forbauset over siktelsen, av erfaring vet jeg at de nærmeste (ektefelle) er de aller første som blir både mistenkt og sjekket. 

Anonymkode: 1a8ad...137

Du synes ikke det er realt å unne din kone gjennom mange, mange år og dine barns mor mer enn smuler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ektepakten er 33 år gammel, 

Og da hadde de allerede vært gift i 18 år og fått tre barn.

Anonymkode: 40308...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Lillemus skrev:

Du synes ikke det er realt å unne din kone gjennom mange, mange år og dine barns mor mer enn smuler? 

Vel særeie er jo særeie, det er jo liksom noe av poenget. Skal vi like gjerne avskaffe hele den rettslige ordningen da siden den er fremstår urettferdig mener du? 

 

 

Anonymkode: 1a8ad...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ektepakten er 33 år gammel, helt naturlig å ville beskytte sine interesser og ha særeie eller delvis særeie. 

Jeg ble oppriktig forbauset over siktelsen, av erfaring vet jeg at de nærmeste (ektefelle) er de aller første som blir både mistenkt og sjekket. 

Anonymkode: 1a8ad...137

Men ordlyden sier mye om mannen. Betingelsene for gaven : Pengene skal bare brukes i "særskilt trengende situasjoner". Etter fylte 67 år, skulle hun få gjøre hva hun ville med dem.

Han kan ikke være helt god.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...