GÃ¥ til innhold

Katten min tok selvmord!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig leit at katten din er død, men det var nok en tragisk ulykke. Katter hopper ikke foran en bil med vilje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skyter meg på julaften... Dumme innlegg fortjener i blant dumme svar :) Nå leser jeg en bok der en av deltakerne fra filmen "Store gutter gråter ikke" er forfatter (Trond Henriksen).

Jeg klarer ikke helt å tro på at du virkelig tror på at katten din tok selvmord og hoppet fremfor bilen av egen vilje. Katter er ikke så intelligente. Vel er de egoistiske og selvsentrerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde katten min og i 1997

han levde farlig 

Liksom sto ved veikanten og venter til bilene nærmet seg og så løp han. Det greide han i mange år, helt til det small da han var 8 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marye skrev:

Det gjorde katten min og i 1997

han levde farlig 

Liksom sto ved veikanten og venter til bilene nærmet seg og så løp han. Det greide han i mange år, helt til det small da han var 8 år

I så fall så hadde søsteren min en kanin som valgte samme utvei på livets skjebne. Den rømte midt på vinteren to ganger, så den hadde bestemt seg tydeligvis. Vi forsøkte å redde den... Men enkelte er ikke til å redde og å ta livet av seg i Norge er jo valgfritt. Trist at noen ser slik på livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hunden vi hadde prøvde å ta livet av seg flere gangen, bla prøvde han å hoppe utfor et stup og å hoppe i elva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naana47

En chihuahua jeg kjente hoppet ned fra et stuebord og knakk beinet. Han visste nok at eierne ikke hadde råd til operasjon sånn at han måtte avlives i stedet. Tragisk med sånne suicidale dyr, altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min nektet å komme inn i huset. Nektet å spise. Stakk av og ble senere funnet dø i skogen. 

Anonymkode: c9fbc...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har følelser dem og, men vi kan ikke påtvinge dyr tanker og følelser som vi mennesker har. Det blir så feil og urettferdig ovenfor dyr og enn selv. Dyr tenker ikke som mennesker og takk og lov for det. Er vanlig at katter dessverre blir påkjørt. Du må prøve å tenke at det var et uhell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...