Gå til innhold

Feste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som skal feste til helga?

Anonymkode: 0fdf5...20e

Festing er harry tidsfordriv for folk med lav iq.

Anonymkode: f00f4...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettfest da eller? Eller en fest hvor alle sitter med to meters mellomrom? Ikke at jeg hadde dratt på fest uansett, men nei, jeg skal ikke feste til helga. Jeg foretrekker god avstand til andre folk. Det gjør jeg forsåvidt alltid, men nå har jeg noe å skylde på 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg skal ikke feste nei. Tror det er 16 år siden forrige gang jeg var på fest.

 

Jeg kunne godt tenke meg en drink hjemme alene, men har ikke noe børst. Og øl liker jeg ikke. For langt å dra til polet i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Festing er harry tidsfordriv for folk med lav iq.

Anonymkode: f00f4...521

Sånn er det: Ta fire fem øl. Bli dum og harry noen timer.

Det savner jeg😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker på hva du legger i å feste, men jeg savner definitivt å drikke noen glass ute, gjerne på uterestaurant! Satser på at det ikke er så mange uker til jeg kan gjøre det nå, selv om det neppe blir denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...