Gå til innhold

Det renner tiss samme faen!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen med samme problem ?

jeg tørker meg mens jeg sitter etter jeg har tisset. Jeg stapper papiret oppi dåsa. Tørker i hele området. Og litt tar jeg nytt papir og tørker mot lår og langs alle steder stråler kan komme. Likevel, jeg reiser meg og tar på buksa. Kjenner disse irriterende dråpene som renner ned låret!! Jeg vil ikke urindråper i buksa så jeg tar den av igjen og tørker mer!

Hva er dette? Jeg er en voksen dame

Anonymkode: f1390...71d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454711-det-renner-tiss-samme-faen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen med samme problem ?

jeg tørker meg mens jeg sitter etter jeg har tisset. Jeg stapper papiret oppi dåsa. Tørker i hele området. Og litt tar jeg nytt papir og tørker mot lår og langs alle steder stråler kan komme. Likevel, jeg reiser meg og tar på buksa. Kjenner disse irriterende dråpene som renner ned låret!! Jeg vil ikke urindråper i buksa så jeg tar den av igjen og tørker mer!

Hva er dette? Jeg er en voksen dame

Du har tydeligvis ikke fått tømt urinrøret helt, kan høres ut som det ligger igjen noen dråper i urinrøret, hadde de vært i blæra skulle de vel holdt seg der? Har du prøvd å endre stilling i overkroppen for å få ut alt - lene deg forover og bakover og presse lett for å tømme deg helt?

AnonymBruker

Men du vet forskjell på urinrørsåpningen og åpningen til vagina vel? Du sier at du tørker deg "oppi dåsa", men det er ikke der urinen kommer fra. 

Forøvrig er nok dette et tulleinnlegg. Ingen ville ha skrevet slik som dette. 

Anonymkode: 8dd17...e6a

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du vet forskjell på urinrørsåpningen og åpningen til vagina vel? Du sier at du tørker deg "oppi dåsa", men det er ikke der urinen kommer fra. 

Forøvrig er nok dette et tulleinnlegg. Ingen ville ha skrevet slik som dette. 

Anonymkode: 8dd17...e6a

Hallo, hva får deg til å tro at det er et tulleinnlegg???

Det er faktisk en del kvinner som nettopp har dette problemet, meg inkludert.

Jeg foreslår at trådstarter googler litt omkring dette. Det er så absolutt også et spørsmål som kan rettes til fastlegen. Da jeg selv googlet dette forsto jeg at jeg langt fra er den eneste, og at det finnes hjelp.

I mitt tilfellet gikk det over av seg selv, før jeg tok det opp med fastlegen, men det var et problem lenge.

Til trådstarter: lykke til, det ordner seg!

Anonymkode: 7dee2...504

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjer med meg i perioder, men det er fordi jeg har MS.

Anonymkode: 9f5c7...1b8

Hva har dette med ms? 
jeg er ikke sliten. Jobber hver dag. Altså jeg står opp. 
Jeg trener hver dag. 
da vil jeg ikke tro jeg har ms

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, hva får deg til å tro at det er et tulleinnlegg???

Det er faktisk en del kvinner som nettopp har dette problemet, meg inkludert.

Jeg foreslår at trådstarter googler litt omkring dette. Det er så absolutt også et spørsmål som kan rettes til fastlegen. Da jeg selv googlet dette forsto jeg at jeg langt fra er den eneste, og at det finnes hjelp.

I mitt tilfellet gikk det over av seg selv, før jeg tok det opp med fastlegen, men det var et problem lenge.

Til trådstarter: lykke til, det ordner seg!

Anonymkode: 7dee2...504

Jeg tisser ikke i buksa. Det bare er det at det renner. Dråper.

Er så irriterende når du kjenner det renner vått nedover føttene i buksa.

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med ms? 
Jeg trener hver dag. 

Nei tror ikke du har MS, men dette er typisk for MS. Mange damer har problemet og de fleste har ikke MS. Men sikkert typisk for andre ting også, samme mekanismene.  Når jeg har dette problemet så har nevrolog sagt at jeg skal reise meg opp og sette meg ned igjen, kanskje et par ganger for å få tømt blæren helt. Det pleier å fungere bra.

Anonymkode: 9f5c7...1b8

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med ms? 
Jeg trener hver dag. 

Jeg tror du blander MS og ME. 

Dette kan være symptom på MS, men trenger ikke å være det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...