Gå til innhold

Slutta appen sprakk med 1 røyk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sprukket med 1 røyk. Må jeg starte programmet helt på nytt igjen eller kan jeg bare fortsette? 3 uker siden jeg sluttet.

Har kastet røyk pakken, var ikke godt. Kommer jeg til å slite med nikotin abstinenser imorgen eller vil det gå bra? 

 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En sigg er ingenting egentlig, bare kjør på i samme tempo i morgen. La datoen for 3 uker siden stå, det var da du bestemte deg. Vær stolt av deg selv! 🙂 

Anonymkode: 12bb6...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En sigg er ingenting egentlig, bare kjør på i samme tempo i morgen. La datoen for 3 uker siden stå, det var da du bestemte deg. Vær stolt av deg selv! 🙂 

Anonymkode: 12bb6...19a

Takk! Det var ikke godt heller så tviler på at jeg vil bli fristet igjen. Men 1 røyk vil vel ikke gi meg fysiske abstinenser? 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! Det var ikke godt heller så tviler på at jeg vil bli fristet igjen. Men 1 røyk vil vel ikke gi meg fysiske abstinenser? 

Anonymkode: ed7c1...7b3

det gjorde ikke det for meg, men abstinensene sitter mest i hodet for min del! 😉 

Anonymkode: 12bb6...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på hvor nøye du vil være på det. Når det gjelder å slutte med rusmidler så "må" vi begynne å telle dagene på nytt selv om det kun var en joint, en stripe eller hva det måtte være. Det visker likevel ikke ut innsatsen man har gjort. :)

Men sånn rent praktisk så har du jo ikke vært røykfri i tre uker nå. 

Fysiske abstinenser vil du ikke få av sprekk på én røyk. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det gjorde ikke det for meg, men abstinensene sitter mest i hodet for min del! 😉 

Anonymkode: 12bb6...19a

Ok godt å høre! Ja det sitter egt i hodet mitt også. Fikk bare et enormt behov for å prøve det. Se om det er like godt, men nå vet jeg jo at det ikke er godt. Så da frister det ikke å prøve igjen. Husker bare hvor jævlig de to første dagene var da jeg sluttet. Ble bare redd for å måtte gå gjennom det på nytt igjen. Starte fra null. 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Glitter skrev:

Kommer vel an på hvor nøye du vil være på det. Når det gjelder å slutte med rusmidler så "må" vi begynne å telle dagene på nytt selv om det kun var en joint, en stripe eller hva det måtte være. Det visker likevel ikke ut innsatsen man har gjort. :)

Men sånn rent praktisk så har du jo ikke vært røykfri i tre uker nå. 

Fysiske abstinenser vil du ikke få av sprekk på én røyk. 

Ok. Men så lenge de fysiske abstinensene ikke vil komme etter den ene røyken i dag så skal jeg fortsette med å prøve og slutte. :) 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg slutta så begynte det å skli ut rimelig fort etter jeg prøvde med "bare en røyk". Men jeg synes den røyken var fantastisk da. Du likte den jo ikke engang.

Anonymkode: 2bda2...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men så lenge de fysiske abstinensene ikke vil komme etter den ene røyken i dag så skal jeg fortsette med å prøve og slutte. :) 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Selvsagt skal du det. :) Det er det vel ingen som har sagt noe i mot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men så lenge de fysiske abstinensene ikke vil komme etter den ene røyken i dag så skal jeg fortsette med å prøve og slutte. :) 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Synes du er kjempeflink. 

Har selv vært uten røyk i over 4 måneder og jeg har ennå lyst på, men det er ikke så ofte som det var i begynnelsen.  Jeg bruker både litt damp og nikotintyggis for å greie og bli røykfri. Nå var jeg storrøyker da. 

Håper du fortsetter å prøver og bli røykfri. Etterhvert vil det gå bedre og bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, emilie321 skrev:

Synes du er kjempeflink. 

Har selv vært uten røyk i over 4 måneder og jeg har ennå lyst på, men det er ikke så ofte som det var i begynnelsen.  Jeg bruker både litt damp og nikotintyggis for å greie og bli røykfri. Nå var jeg storrøyker da. 

Håper du fortsetter å prøver og bli røykfri. Etterhvert vil det gå bedre og bedre. 

Ååååå så flink du er😍Jeg valgte å slutte uten noen hjelpemidler. Bare ren viljestyrke, men det er fordi jeg liker å «lide» litt for ting. Hadde det vært enkelt å slutte så hadde det aldri føltes som en seier. Det er litt morsomt når jeg tar meg selv i å si «nei takk jeg røyker ikke» eller «nei takk jeg snuser  ikke.»  

Anonymkode: ed7c1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøver i hvert fall å minne meg selv på det. Late som om jeg er en ikke røyker/snuser. 

Det hjelper mye å gjøre det for da føler jeg meg automatisk som en. 

Anonymkode: ed7c1...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...