Gå til innhold

Flere brukere på DOLhuset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det slik at det ikke lenger er lov å ha flere brukere her?

Anonymkode: 42d37...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov så vidt meg bekjent. Det jeg vet ikke er lov er å poste i samme tråd med flere brukere eller å poste både som anonym og med nick i samme tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at det ikke lenger er lov å ha flere brukere her?

Anonymkode: 42d37...6f6

Ja, det er blitt slik nå. Så nå må du slette alle brukerne dine før admin gjør det. 

Anonymkode: b656c...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er blitt slik nå. Så nå må du slette alle brukerne dine før admin gjør det. 

Anonymkode: b656c...5da

Men jeg har sikkert en 30 stykker. 😭

Anonymkode: 42d37...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har sikkert en 30 stykker. 😭

Anonymkode: 42d37...6f6

Så det er du som utgjør hele DOL? Kanskje det i realiteten bare er meg og deg her? Bare meg og dine 30 aliaser? 😱😱😱😨😨😨😰😰😰

Anonymkode: b656c...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er du som utgjør hele DOL? Kanskje det i realiteten bare er meg og deg her? Bare meg og dine 30 aliaser? 😱😱😱😨😨😨😰😰😰

Anonymkode: b656c...5da

b7ea9311eb664fad8cd7c557278b86fa.jpg 

Anonymkode: 42d37...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DexterMorgan
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har sikkert en 30 stykker. 😭

Anonymkode: 42d37...6f6

Tipper det blir en sovende lov som myndighetene ikke gidder å følge i praksis, men bra de endret loven siden det ikke har vært noe problem i flere tiår, bedre føre var enn etter snar, vil jeg si

Korona situasjonen har forøvrig vist at vi er milevis bak asiaterne hva gjelder å få folk til å lystre myndighetenes befalinger, håper derfor en begynner å kreve bank-id inloggin på alle forumer og alle platformer egentlig, sålenge du ikke bryter loven har du vel ingenting å frykte ;) 

Heldigvis for meg har jeg har hatt samme nick i årevis. (noe sånnt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 time siden, DexterMorgan skrev:

Tipper det blir en sovende lov som myndighetene ikke gidder å følge i praksis, men bra de endret loven siden det ikke har vært noe problem i flere tiår, bedre føre var enn etter snar, vil jeg si

Korona situasjonen har forøvrig vist at vi er milevis bak asiaterne hva gjelder å få folk til å lystre myndighetenes befalinger, håper derfor en begynner å kreve bank-id inloggin på alle forumer og alle platformer egentlig, sålenge du ikke bryter loven har du vel ingenting å frykte ;) 

Heldigvis for meg har jeg har hatt samme nick i årevis. (noe sånnt)

 

1197 poster og 3 (!) likes. Huff hi du vørri troillat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, DexterMorgan skrev:

 

Heldigvis for meg har jeg har hatt samme nick i årevis. (noe sånnt)

 

imgbin-internet-troll-trollface-rage-com 

Anonymkode: 42d37...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at det ikke lenger er lov å ha flere brukere her?

Anonymkode: 42d37...6f6

Jeg tar av meg hatten for ordspillet i overskriften😃 (Dollhus er jo et fiint gammelt uttrykk.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, DexterMorgan skrev:

Tipper det blir en sovende lov som myndighetene ikke gidder å følge i praksis, men bra de endret loven siden det ikke har vært noe problem i flere tiår, bedre føre var enn etter snar, vil jeg si

Du har nok litt rett der. Dette er ett forum hvor det er lite regelbrudd, men så har man noen da, som kommer inn kun for å lage trolling og tull, og de har ofte flere brukere hvor de diskuterer med seg selv (på de forskjellige brukerne) for å lage oppstyr, og da er det greit å ha den regelen i bakhold. Er ikke akkurat som om jeg sitter og kikker gjennom alle brukerne for å se hva de har, det har jeg ikke tid eller lov til.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

1197 poster og 3 (!) likes. Huff hi du vørri troillat?

E du intrønder????😍

Anonymkode: adaa7...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

E du intrønder????😍

Anonymkode: adaa7...b7c

Nei, jeg er ikke det ;) Men det er en artig dialekt. Må itj fårrå nolles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DexterMorgan
19 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

1197 poster og 3 (!) likes. Huff hi du vørri troillat?

Pass deg før politiet kommer og tar dere for dialekt-lovbrudd !!!!!!

Men tror det er viktig å si det en mener er sant og ikke det folk ønsker å høre, du får ikke belønning i likes/annerkjennelse for det, men trøsten får være at du gjør verden til et bedre sted. Hele internettet er bare et stort ekko kammer blitt, og tror ikke det vil ende bra 🤔

Lurer på hvordan SMIR hadde forholdt seg til disse nye lovene, håper han stikker innom en dag det hadde vært artig :) 

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...