RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 Noen som vet når DPS åpner igjen? Er så lei av telefon møter, funker ikke for meg i det hele tatt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 Jeg hadde vanlig time sist uke.Alt skal gå så normal som mulig fra mai fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 0cbe0...c0a 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vanlig time sist uke.Alt skal gå så normal som mulig fra mai fikk jeg beskjed om. Anonymkode: 0cbe0...c0a Ok, har tlf møte til mandag. Satser på at det blir det siste. Føler det blir mer brannslukking enn hjelp. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 Jeg gikk tur med fact i sist uke, han sa han gikk hjem til folk igjen. Men min samboer nekter å slippe inn folk her, så hvordan det blir vet ikke jeg. 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg gikk tur med fact i sist uke, han sa han gikk hjem til folk igjen. Men min samboer nekter å slippe inn folk her, så hvordan det blir vet ikke jeg. Ja da blir det vanskelig hvis han ikke slipper noen inn harhar på følelsen at psykiateren min unngår meg. Men kanskje jeg er paranoid. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 6 minutter siden, RamonaK skrev: Ja da blir det vanskelig hvis han ikke slipper noen inn harhar på følelsen at psykiateren min unngår meg. Men kanskje jeg er paranoid. Tror ikke psykiateren unngår deg Jeg kan godt slippe han inn jeg, men får jo ikke lov. 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 Dere får gå tur hmm, det er nok bare jeg som er paranoid. Har bare lyst til å komme igang med behandling. Har jo bare sett h*n to ganger også har det vært inn og ut av sykehuset, så har liksom ikke fått startet enda. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, RamonaK skrev: Dere får gå tur hmm, det er nok bare jeg som er paranoid. Har bare lyst til å komme igang med behandling. Har jo bare sett h*n to ganger også har det vært inn og ut av sykehuset, så har liksom ikke fått startet enda. Ja de telefonsamtalene var ikke noe for meg heller,men jeg er jo taus som en østers i RL også. Forstår ikke helt poenget da. 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja de telefonsamtalene var ikke noe for meg heller,men jeg er jo taus som en østers i RL også. Forstår ikke helt poenget da. Ja da blir det vanskelig. Føler bare det er rart å snakke om personlige ting over tlf med en person jeg kun har møtt to ganger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 2 minutter siden, RamonaK skrev: Ja da blir det vanskelig. Føler bare det er rart å snakke om personlige ting over tlf med en person jeg kun har møtt to ganger. Ja det er nok rart, blir bedre når du får møte personen i RL. Håper det skjer snart da 0 Siter
Glitter Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 Det er litt forskjellig når de åpner opp virker det som? Jeg fikk komme til vanlig time forrige uke. Mulig de bruker en form for prioritering akkurat nå, men i så fall vil jeg da tro at du absolutt bør være blant de prioriterte. Du kan jo spørre på mandag? 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 30 minutter siden, Glitter skrev: Det er litt forskjellig når de åpner opp virker det som? Jeg fikk komme til vanlig time forrige uke. Mulig de bruker en form for prioritering akkurat nå, men i så fall vil jeg da tro at du absolutt bør være blant de prioriterte. Du kan jo spørre på mandag? Ja, kanskje det et forskjellig. Tror ikke jeg er blant de prioterte , de mener jeg klarer meg ganske bra. Men gjør jo egentlig ikke det, er bare blitt vant til å ha det sånn og klarer å tvinge meg selv til å gjøre ting. 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 38 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er nok rart, blir bedre når du får møte personen i RL. Håper det skjer snart da Satser på det. For alle sin skyld, det er nok ikke bare jeg som har det sånn 1 Siter
frosken Skrevet 2. mai 2020 Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, RamonaK skrev: Ok, har tlf møte til mandag. Satser på at det blir det siste. Føler det blir mer brannslukking enn hjelp. Sørg for at du spør direkte om du kan få time på kontoret neste gang. Mange steder har de nå delvis åpnet opp for timer på kontoret, men for å begrense antall mennesker i løpet av en dag, så fortsetter de å ha noen konsultasjoner på telefon eller video. 0 Siter
RamonaK Skrevet 2. mai 2020 Forfatter Skrevet 2. mai 2020 12 minutter siden, frosken skrev: Sørg for at du spør direkte om du kan få time på kontoret neste gang. Mange steder har de nå delvis åpnet opp for timer på kontoret, men for å begrense antall mennesker i løpet av en dag, så fortsetter de å ha noen konsultasjoner på telefon eller video. Ja, vet ikke om jeg tør spørre. Liker ikke be om hjelp.. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 3. mai 2020 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har forstått det slik som @Frosken sier. På senteret der min psykolog arbeider (ikke DPS), har de noen pasienter som kommer på kontoret og noen som fortsetter med video- eller telefonsamtaler. Litt andre tider for å komme inn til samtale for å unngå at det blir for mange på venterommet. Jeg som har pleid å møte opp 40 minutter før timen min, har blitt bedt om å ikke gjøre dette av hensyn til at det ikke skal bli for mange pasienter på venterommet. Jeg skulle egentlig hatt time på kontoret i forrige uke, men psykologen min fikk tegn til forkjølelsessymptomer i løpet av helgen og måtte da holde seg hjemme og det ble videokonsultasjon istedenfor som vi har blitt vant til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.