Gå til innhold

Jeg vil ingenting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var en kjempe motivert person. Jeg satt oppe om nettene og jobbet med skole. 
Har diagnoser som gjør at jeg rett og slett ikke tar lærdom så lett (adhd). 
Likevel middels dårlig karakterer.

Fikk meg jobber og har aldri vært ledig.

Jobbet hardt på jobbene og.

Men så gjør jeg det jeg føler for. Noe som føltes veldig riktig. Men så er det som om jeg skal straffes. Jeg sikter for høyt til meg å være. 
Og i ettertid har intentibt vært motiverende. Jeg søkte jobber i Norge og var god kandidat. Hadde ikke lyst men man får vel bare ta til takke når man fra bhg alder har skjønt at man er litt mer misslykket enn andre.

aå stoppet korona alt. Nå bor jeg hos mamma og ser egentlig ingen vits å forandre på det. Hva er det ute i verden som venter liksom? 

Anonymkode: ada53...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en kjempe motivert person. Jeg satt oppe om nettene og jobbet med skole. 
Har diagnoser som gjør at jeg rett og slett ikke tar lærdom så lett (adhd). 
Likevel middels dårlig karakterer.

Fikk meg jobber og har aldri vært ledig.

Jobbet hardt på jobbene og.

Men så gjør jeg det jeg føler for. Noe som føltes veldig riktig. Men så er det som om jeg skal straffes. Jeg sikter for høyt til meg å være. 
Og i ettertid har intentibt vært motiverende. Jeg søkte jobber i Norge og var god kandidat. Hadde ikke lyst men man får vel bare ta til takke når man fra bhg alder har skjønt at man er litt mer misslykket enn andre.

aå stoppet korona alt. Nå bor jeg hos mamma og ser egentlig ingen vits å forandre på det. Hva er det ute i verden som venter liksom? 

Anonymkode: ada53...db1

Har du asperger?

Anonymkode: b68c6...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du asperger?

Anonymkode: b68c6...59f

Hvorfor spør du? Kan nok forklare mislykketheten ja. Men den var egentlig ikle noe problem. Helt til folk kom med pekefingrene og MÅTTE påminne meg at noe var galt. Ikke bokstavelig talt altså. Men jeg har bare mistet all motivasjon og ser ikke lenger noen vits å jobbe mot noe. Livet er kjedelig og tomt.

Ass-burger= rumpe burger? 😛 usexy navn på diagnose

Anonymkode: ada53...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt dette. Du får så mange gode tilbakemeldinger her og der, men det ser ut som at du velger å ignorere de hele tiden. Hva skal man da si til deg? Er det bare for å ventilere at du skriver, eller ønsker du råd og tilbakemeldinger? 

Det er ca ett år siden du begynte å skrive disse trådene, men det er akkurat det samme du skrev om da som nå. Til tross for uhorvelig mange og gode tilbakemeldinger. Oppsøk psykolog. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg forstår ikke helt dette. Du får så mange gode tilbakemeldinger her og der, men det ser ut som at du velger å ignorere de hele tiden. Hva skal man da si til deg? Er det bare for å ventilere at du skriver, eller ønsker du råd og tilbakemeldinger? 

Det er ca ett år siden du begynte å skrive disse trådene, men det er akkurat det samme du skrev om da som nå. Til tross for uhorvelig mange og gode tilbakemeldinger. Oppsøk psykolog. 

Hva mener du med ventilere? Få det ut og se respons? Så ja. Synes det er gode råd. Mange utdaterte også. Skulle tro mange som svarer er mange år tilbake i tid og ikke vært utenom huset. 

Anonymkode: ada53...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med ventilere? Få det ut og se respons? Så ja. Synes det er gode råd. Mange utdaterte også. Skulle tro mange som svarer er mange år tilbake i tid og ikke vært utenom huset. 

Anonymkode: ada53...db1

Synes du bør gå litt i deg selv nå og tenke gjennom hvor godt du egentlig har det. Det du forteller om her er et såkalt "luksusproblem". Det finnes faktisk mange barn og unge i Norge som ikke får reise på ferie i det hele tatt. Så prøv å være litt takknemlig for at du tross alt får reise litt bort fra hjembygda/hjembyen. Ikke alle får det. 

Anonymkode: 218ad...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synes du bør gå litt i deg selv nå og tenke gjennom hvor godt du egentlig har det. Det du forteller om her er et såkalt "luksusproblem". Det finnes faktisk mange barn og unge i Norge som ikke får reise på ferie i det hele tatt. Så prøv å være litt takknemlig for at du tross alt får reise litt bort fra hjembygda/hjembyen. Ikke alle får det. 

Anonymkode: 218ad...380

Beklager, feil tråd! 😅 Denne skulle være til vedkommende som syntes det var så ille at hen bare fikk reise til Trondheim. 

Anonymkode: 218ad...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med ventilere? Få det ut og se respons? Så ja. Synes det er gode råd. Mange utdaterte også. Skulle tro mange som svarer er mange år tilbake i tid og ikke vært utenom huset. 

Anonymkode: ada53...db1

Jeg mener å få utløp for tanker og følelser uten å egentlig være så interessert i å ta til seg råd og tilbakemeldinger. Jeg begynner i hvert fall å komme til det punkt at jeg ikke orker å bruke tid på å skrive lange innlegg i håp om å nå inn til deg. For det siler av deg som vann på gåsa. Og du nedvurderer mange som skriver til deg. Akkurat slik som du skriver i siste setning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg mener å få utløp for tanker og følelser uten å egentlig være så interessert i å ta til seg råd og tilbakemeldinger. Jeg begynner i hvert fall å komme til det punkt at jeg ikke orker å bruke tid på å skrive lange innlegg i håp om å nå inn til deg. For det siler av deg som vann på gåsa. Og du nedvurderer mange som skriver til deg. Akkurat slik som du skriver i siste setning. 

Jeg lurer bare på hva som er galt med meg. Folk foreslår bare kjedelige ting, men ikke ALLE. Men virkeligheten bekrefter det jeg tror. Ble så helvetes deprimert i tenårene fordi alle var kjedelige. Kjedelig bygdemiljø. Jeg synes det er kult når ting skjer, jeg liker meg når det er noe som skjer rett og slett. Når jeg flyttet til Oslo og bla til utlandet litt så var jeg ikke lenger deprimert. Jeg slapp å føle meg «pliktig» til å være en del av det snevre miljøet jeg vokste opp i. 
Jeg har 2 gode venner der og de er ikke kjedelige. Men jeg føler det så klaustrofobisk. Vi er bare i Norge nå og mange sauer som ikke vil at flyselskapene skal komme i gang igjen. Norge er kjedelig og lite utfordrende. Ingen byer en gang.

Anonymkode: ada53...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, feil tråd! 😅 Denne skulle være til vedkommende som syntes det var så ille at hen bare fikk reise til Trondheim. 

Anonymkode: 218ad...380

Samme ts.... 

Anonymkode: 6122c...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer bare på hva som er galt med meg. Folk foreslår bare kjedelige ting, men ikke ALLE. Men virkeligheten bekrefter det jeg tror. Ble så helvetes deprimert i tenårene fordi alle var kjedelige. Kjedelig bygdemiljø. Jeg synes det er kult når ting skjer, jeg liker meg når det er noe som skjer rett og slett. Når jeg flyttet til Oslo og bla til utlandet litt så var jeg ikke lenger deprimert. Jeg slapp å føle meg «pliktig» til å være en del av det snevre miljøet jeg vokste opp i. 
Jeg har 2 gode venner der og de er ikke kjedelige. Men jeg føler det så klaustrofobisk. Vi er bare i Norge nå og mange sauer som ikke vil at flyselskapene skal komme i gang igjen. Norge er kjedelig og lite utfordrende. Ingen byer en gang.

Anonymkode: ada53...db1

Du er ganske patetisk sånn du holder på i alle forum.

Anonymkode: b68c6...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...