Gå til innhold

Er dette innafor?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg satt og leste en lei sak om hvordan tilhengere av en afrikansk religion blir truet og hetset i Brasil. Ettersom det er tidlig og lite nyheter lengre så leste jeg debatten under artikelen også, og da var det en som mente det var en unødig artikkel og att det ikke ville blitt reagert om det var afro religionens troende som angrep "hvite". Det var kanskje dustete sagt, men jeg synes svaret han fikk var enda verre.

 

"For en ytterst meningsløs kommentar. Du utmerket deg stadig som en tilhenger av det ytre høyre og virker sant å si litt enkel. Mye sannsynlig enda en av disse sure, bitre trygdede som avskyr innvandring og heier frem det ytre høyre overbevist om at alt blir så mye bedre da. Prøv å les litt historie før du kommer med slikt svada"

 

Er vi trygdede " bitre og heier fram det ytre høyre" ? Det er ikke første gangen jeg leser en lignende kommentar der det å være  trygdet  trekkes frem som skjellsord. Er dette greit? 

 

Det er faktisk veldig vanlig. Er vi den siste pariakasten? Trygdede stemmer ytre høyre? Så nazismen er vår kampsak? De som drepte  folk som var uproduktive? Eller er ytre høyre nå alt til høyre for partiet Høyre?

 

Jeg tenker att mange på venstresiden burde lære seg litt folkeskikk.

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Er du en av pariakasten?

 

Er du trygdet? Røyker du og bryr deg om prisen på rullings? Stemmer du FRP? Da er du fritt vilt hvis du svarer ja på en av de. Du er samfunnets bunnslam.....

Du er da dum, lat, og høyreekstrem. Du bryr deg bare om prisen på rullings, og dessuten er du rasist! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg satt og leste en lei sak om hvordan tilhengere av en afrikansk religion blir truet og hetset i Brasil. Ettersom det er tidlig og lite nyheter lengre så leste jeg debatten under artikelen også, og da var det en som mente det var en unødig artikkel og att det ikke ville blitt reagert om det var afro religionens troende som angrep "hvite". Det var kanskje dustete sagt, men jeg synes svaret han fikk var enda verre.

 

"For en ytterst meningsløs kommentar. Du utmerket deg stadig som en tilhenger av det ytre høyre og virker sant å si litt enkel. Mye sannsynlig enda en av disse sure, bitre trygdede som avskyr innvandring og heier frem det ytre høyre overbevist om at alt blir så mye bedre da. Prøv å les litt historie før du kommer med slikt svada"

 

Er vi trygdede " bitre og heier fram det ytre høyre" ? Det er ikke første gangen jeg leser en lignende kommentar der det å være  trygdet  trekkes frem som skjellsord. Er dette greit? 

 

Det er faktisk veldig vanlig. Er vi den siste pariakasten? Trygdede stemmer ytre høyre? Så nazismen er vår kampsak? De som drepte  folk som var uproduktive? Eller er ytre høyre nå alt til høyre for partiet Høyre?

 

Jeg tenker att mange på venstresiden burde lære seg litt folkeskikk.

Det er heldigvis noen som skjønner det:

https://www.nettavisen.no/okonomi/rodt-politiker-mimir-kristjansson-tar-oppgjor-med-venstresiden---vi-ma-slutte-a-si-at-folk-er-dumme-onde-eller-lukter-ille/3423960082.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Er du en av pariakasten?

 

Er du trygdet? Røyker du og bryr deg om prisen på rullings? Stemmer du FRP? Da er du fritt vilt hvis du svarer ja på en av de. Du er samfunnets bunnslam.....

Du er da dum, lat, og høyreekstrem. Du bryr deg bare om prisen på rullings, og dessuten er du rasist! 

Oi, får ikke kommet stort lenger ned enn meg da. Jaja, fordelen er at på bunn kan det bare gå oppover 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg satt og leste en lei sak om hvordan tilhengere av en afrikansk religion blir truet og hetset i Brasil. Ettersom det er tidlig og lite nyheter lengre så leste jeg debatten under artikelen også, og da var det en som mente det var en unødig artikkel og att det ikke ville blitt reagert om det var afro religionens troende som angrep "hvite". Det var kanskje dustete sagt, men jeg synes svaret han fikk var enda verre.

 

"For en ytterst meningsløs kommentar. Du utmerket deg stadig som en tilhenger av det ytre høyre og virker sant å si litt enkel. Mye sannsynlig enda en av disse sure, bitre trygdede som avskyr innvandring og heier frem det ytre høyre overbevist om at alt blir så mye bedre da. Prøv å les litt historie før du kommer med slikt svada"

 

Er vi trygdede " bitre og heier fram det ytre høyre" ? Det er ikke første gangen jeg leser en lignende kommentar der det å være  trygdet  trekkes frem som skjellsord. Er dette greit? 

 

Det er faktisk veldig vanlig. Er vi den siste pariakasten? Trygdede stemmer ytre høyre? Så nazismen er vår kampsak? De som drepte  folk som var uproduktive? Eller er ytre høyre nå alt til høyre for partiet Høyre?

 

Jeg tenker att mange på venstresiden burde lære seg litt folkeskikk.

Folk som mener de har moralen på sin side kan tillate seg slikt.

Anonymkode: bdff9...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...