Gå til innhold

40-års gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva kan jeg gi til en dame som blir førti år?  Hun flytter nå inn i sitt barndomshjem med sin kone og de holder på å pusse opp det gamle huset.  Jeg er usikker på hva som er best og hvor mye jeg skal gi.  Skal jeg gi noe privat til henne, opplevelser til begge to eller gavekort i Clas Ohlsson f.eks.?  Tar gjerne imot ideer.

Anonymkode: d307e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort for 2 personer til en kulturopplevelse som kan brukes til høsten. Hvis du bor i Oslo kan jeg anbefale Chat Noir. De har gavekort i forskjellige prisklasser men for to personer vil det dekke billetter til kr. 1000,-😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gi til en dame som blir førti år?  Hun flytter nå inn i sitt barndomshjem med sin kone og de holder på å pusse opp det gamle huset.  Jeg er usikker på hva som er best og hvor mye jeg skal gi.  Skal jeg gi noe privat til henne, opplevelser til begge to eller gavekort i Clas Ohlsson f.eks.?  Tar gjerne imot ideer.

Anonymkode: d307e...a91

Liker de å reise? Hva med en tur til Kiel eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler alltid gavekort fra Ticketmaster, men det forutsetter jo at de bor i passende avstand til et sted der det skjer litt. Det trenger ikke være Oslo, de kortene gjelder for veldig mye forskjellig og er gyldige i et år. 

Jeg ville nok styrt unna gavekort som blir veldig rettet mot oppussingsprosjektet. Da ville jeg heller valgt en butikk der de kan handle noe fint til hagen / uteplassen. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De bor i Sør-Norge og jeg hadde allerede tenkt litt på gavekort til hotell på Skagen i Danmark.  Ideen med gavekort hvor de kan kjøpe noe fint til hagen er også veldig god.  Jeg var ikke helt fornøyd med å gi noe så praktisk som maling, skruer og spikre:)

Anonymkode: d307e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bor i Sør-Norge og jeg hadde allerede tenkt litt på gavekort til hotell på Skagen i Danmark. 

Her er en fleksibel løsning hvis de er glade i Danmark (sjekk hvor lenge de er gyldige, grensene er jo stengt foreløpig):  

https://www.smalldanishhotels.dk/gavekort/

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gi til en dame som blir førti år?  Hun flytter nå inn i sitt barndomshjem med sin kone og de holder på å pusse opp det gamle huset.  Jeg er usikker på hva som er best og hvor mye jeg skal gi.  Skal jeg gi noe privat til henne, opplevelser til begge to eller gavekort i Clas Ohlsson f.eks.?  Tar gjerne imot ideer.

Anonymkode: d307e...a91

En "hjemmelaget" kurv som du fyller med f.eks en god flaske vin eller en god saft/eplecider. noe godt pålegg, en liten eske konfekt, eller fyll den med litt gode "spa produkter" som body butter/lotion 🙂 Jeg ville kun gitt til hovedpersonen selv. 

Anonymkode: 6ce1e...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gi til en dame som blir førti år?  Hun flytter nå inn i sitt barndomshjem med sin kone

????

Anonymkode: 4c64d...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

????

Anonymkode: 4c64d...653

Er det første gangen du hører om likekjønnede ektepar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser på bålpanne nå.  Er det noen som har erfaring med det?  Jeg liker ideen å gi noe til hagen.  Familien får en kjempehage og så har de hytte også sammen med storfamilien.

Anonymkode: d307e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, laban skrev:

Er det første gangen du hører om likekjønnede ektepar?

Hvem er mannen? Er begge koner?

Anonymkode: 4c64d...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er mannen? Er begge koner?

Anonymkode: 4c64d...653

trengs ikke en mann når man er lesbisk.

Anonymkode: 6ce1e...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er mannen? Er begge koner?

Anonymkode: 4c64d...653

De er to damer og ja de er begge koner.  Det er ingen mann og barna har to mødre og ingen far.  Jeg trodde faktisk at de fleste var kjent med likekjønnede ekteskap i dag.  Det finnes også menn som er gift med hverandre.

Anonymkode: d307e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er mannen? Er begge koner?

Anonymkode: 4c64d...653

Nå kjenner ikke jeg dette paret, men noe av poenget ved et forhold mellom to kvinner er vel at ingen av dem er mann, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, cilie skrev:

Det kommer også an på relasjonen deres. Skal hun ha fest? 

Hun er min svigerdatter, og jeg har ingen sønn.  Håper det er forståelig for de fleste😊.  Jeg har ikke hørt noe om fest..

Anonymkode: d307e...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du er nært forhold til henne ville jeg kjøpt noe personlig. Vanskelig å gi tips til det når man ikke kjenner person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er min svigerdatter, og jeg har ingen sønn.  Håper det er forståelig for de fleste😊.  Jeg har ikke hørt noe om fest..

Anonymkode: d307e...a91

Da har kanskje din datter noen tips? Ev. penger/gavekort. Bålpanne er også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på bålpanne nå.  Er det noen som har erfaring med det?  Jeg liker ideen å gi noe til hagen.  Familien får en kjempehage og så har de hytte også sammen med storfamilien.

Anonymkode: d307e...a91

Ja, vi bruker vår en god del, så det kan være en bra gave til rett person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xtra
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på bålpanne nå.  Er det noen som har erfaring med det?  Jeg liker ideen å gi noe til hagen.  Familien får en kjempehage og så har de hytte også sammen med storfamilien.

Anonymkode: d307e...a91

Bålgave kan være en kjempefin gave, men den må treffe. En gave som treffer er morsommere enn et gavekort, men gavekort er jo mer "safe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...