Gå til innhold

Må ha meg ny pc.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

HP er bra. Er ihvertfall fornøyd med min. 

Det er bra, håper jeg blir fornøyd med min. Litt mindre enn jeg er vant med. 

2 minutter siden, RamonaK skrev:

HP er bra. Er ihvertfall fornøyd med min. 

Annonse

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er pga Windows S modus,rart. Det støttet ikke apper som ikke var godkjent av Widows S. 

Da må du evt. deaktivere Windows S og kjøre standardversjonen av Windows 10. Men du kan ikke bytte tilbake igjen, så snakk med noen som har peiling før du tar valget. 

https://support.microsoft.com/nb-no/help/4020089/windows-10-in-s-mode-faq 

Endret av laban
stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Da må du evt. deaktivere Windows S og kjøre standardversjonen av Windows 10. Men du kan ikke bytte tilbake igjen, så snakk med noen som har peiling før du tar valget. 

https://support.microsoft.com/nb-no/help/4020089/windows-10-in-s-mode-faq 

Ok. Kjenner ikke noen som har peiling på det. 

AnonymBruker
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er pga Windows S modus,rart. Det støttet ikke apper som ikke var godkjent av Widows S. 

• På PC-en som kjører Windows 10 i S-modus, åpner du Innstillinger  > Oppdatering og sikkerhet  > Aktivering.
  • I delen Bytt til Windows 10 Home eller Bytt til Windows 10 Pro velger du Gå til Store. (Hvis du også ser delen Oppgrader din utgave av Windows, må du passe på at du ikke klikker på Gå til Store-koblingen som vises der.)
  • På siden Deaktiver S-modus (eller lignende) som vises i Microsoft Store, velger du Hent-knappen. Når du ser en bekreftelsesmelding på siden, kan du installere apper fra utenfor Microsoft Store.

Anonymkode: a9629...614

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  • På PC-en som kjører Windows 10 i S-modus, åpner du Innstillinger  > Oppdatering og sikkerhet  > Aktivering.
  • I delen Bytt til Windows 10 Home eller Bytt til Windows 10 Pro velger du Gå til Store. (Hvis du også ser delen Oppgrader din utgave av Windows, må du passe på at du ikke klikker på Gå til Store-koblingen som vises der.)
  • På siden Deaktiver S-modus (eller lignende) som vises i Microsoft Store, velger du Hent-knappen. Når du ser en bekreftelsesmelding på siden, kan du installere apper fra utenfor Microsoft Store.

Anonymkode: a9629...614

Ok. Litt komplisert, men skal få sønnen min til å lese dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...