Gå til innhold

Er så lei slike som liksom skal avstå fra alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere som er lei av slike trender? Der folk tror de blir supermennesker av å avstå fra ditt eller datt? 
skal ikke ha kake, for man skal avstå fra sukker. 
Kan ikke drikke alkohol, for er avholds (noen har hatt problemer så det er lov)

Skal ikke ha kaffe for skal avstå fra koffein

spesial mel!! 

bla bla...

hvorfor er det så mye slik teit mote? 

Anonymkode: 2bf9d...240

Fortsetter under...

Jeg jobbet som servitør en stund, og noen av de "ekstreme" kundene var utrolig frustrerende og irriterende. De skulle alltid forandre på alle rettene. Og hvis det ikke gikk ble de sure. Hadde f eks en kunde som lurte på om hun kunne få kremet soppsaus uten krem, da hun fikk beskjed om at det ikke gikk ble hun skikkelig forbanna. 

Jeg skjønner på en måte hva du mener. Jeg er ikke helt veganer selv, men nesten der. Kan spise litt egg eller ost nå og da. Jeg liker ikke kaffe, men kan drikke mye annet som inneholder koffein. Jeg elsker sukker😁 Men det har kutter ned på, men ikke kuttet UT. Kose seg er viktig. Jeg er heller ikke noe fan av de såkalte sunne kakene, en kake skal være en skikkelig kake med sukker og masse annet usunt i. Men selvsagt spiser jeg det kun en gang i blant. Ellers hadde jeg begynt å rulle. Jeg drikker omtrent aldri alkohol da jeg har en del annet å henge fingrene i, men er jeg på ferie så nytes det mer alkohol og jeg km også ta en vannpipe i ny og ne. Røyker ikke ellers. 
Folk må få lov til å bestemme selv, helt klart, men joda, blir det for mye nei til alt som er så er jo det kjedelig det også. Vær sammen med dem som er mer lik deg. Like barn leker som regel best😊

Så lenge folk gjør sånt bare for sin egen del, er det greit for meg. Men jeg synes det er veldig uhøflig å dytte slike trender på andre, f.eks. ved å forkynne hvor skadelig mesteparten av maten er, når man er bedt bort og får servering.

Da tenker jeg selvfølgelig ikke på allergier eller alminnelige begrensninger (som å stå over kake, dessert eller alkohol), men på de som har blitt hekta på en eller annen superdiett og skal frelse de andre rundt bordet. 

21 minutter siden, laban skrev:

Så lenge folk gjør sånt bare for sin egen del, er det greit for meg. Men jeg synes det er veldig uhøflig å dytte slike trender på andre, f.eks. ved å forkynne hvor skadelig mesteparten av maten er, når man er bedt bort og får servering.

Da tenker jeg selvfølgelig ikke på allergier eller alminnelige begrensninger (som å stå over kake, dessert eller alkohol), men på de som har blitt hekta på en eller annen superdiett og skal frelse de andre rundt bordet. 

Dette er jeg enig med deg i. Dersom man er interessert i en diett eller annet sært i dag, er det enkelt å finne ut av det i dag så sant man har tilgang på den store verdensveven. Og om man har spørsmål om noe, finnes det nok av grupper og forum hvor de som ønsker, kan diskutere gitte temaer med likesinnede.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...