Gå til innhold

Noen som har erfaring ang Sarkomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg er en kvinne på 23 år som har vært til utredning av en kul i låret. Dette viser seg å være en form for sarkom. Jeg vet ikke så mye om sarkomer, bortsett fra det jeg kan finne på nett, men blir jo helt tullete av å lese om amputasjoner osv. I mitt tilfelle sier legene at det er en godartet type, men jeg synes jeg får litt dårlig oppfølging og er nysgjerrig på om andre er i eller har vært i samme situasjon. Jeg drar til MR-undersøkelse hver 3. mnd, men kulen vokser stadig, blir hardere og nå er den såppas stor at jeg er redd for hvordan dette vil utvikle seg. Jeg kan ikke sove på magen, da det presser på og gjør vondt og jeg merker det er del øvelser i forbindelse med trening som blir vanskeligere for meg å utføre. Jeg kan godt leve med det slik som situasjonen er per i dag, men jeg er ikke interessert i at den skal vokse mer og gi meg flere plager da jeg ser helst å ha en velfungerende fot når jeg blir eldre. Den er også veldig sjenerende (skal sies at dette er det minste problemet). 
 

Så, jeg setter utrolig stor pris på om noen vil fortelle om sin historie/kunnskap rundt det å leve med sarkom. Jeg skulle ønske det var litt mer informasjon rundt sarkomer selv om det er en meget sjelden tilstand og lite generell kunnskap rundt det. 
 

På forhånd takk😊

Anonymkode: c9195...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...